• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • MammatillO

Jag tycker Gecko klädsar går iaf på tradera för typ en skitsumma , fast det beror ju på färg såklart också

modestyclara skrev 2009-09-27 21:57:30 följande:
    Experthjälp efterfrågas! Finns det marknad för begagnade gecko-klädslar? Eller är de värdelösa?
  • Fröken Småland
    Sogu skrev 2009-09-27 21:58:31 följande:
    Fröken Småland skrev 2009-09-27 21:54:31 följande: Var bor du då? Min kompis frågade mig om jag trodde den buggan som Miss Boring sålde var nåt att ha o jag sa såklart att jag trodde den var i toppskick (såg i annonsen att det var Miss Borings) o att hon självklart skulle köpa den! Visste ju att du är noggrann med dina vagnar ju... Så jag är nog skyldig till att hon köpte den!!!
    Jag bor strax utanför G.

Miss Borings vagnar skall man köpa! De har varit högt älskade och knappt använda (hur skulle hon hinna slita på en vagn av alla hon har? )
    Experthjälp efterfrågas! Finns det marknad för begagnade gecko-klädslar? Eller är de värdelösa?
    Jag tror absolut att det finns en marknad, men den är nog ganska smal så jag skulle rekommendera Blocket framför Tradera.
  • thj
    Jag skulle vilja säga att marknaden är stor på Gecko klädslar då dessa är extremt svåra att få tag på tror de kan bli mycktet värda
  • pucken

en snabb fråga, finns det någon återförsäljare av bugaboo i gamla stan?

• Vickan I

Nope, men vid medborgarplatsen, inte så långt

(¯`°?.¸ ღ♥ Alvin 090104 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Lille Mammsen

Diggade min Bugaboo skötväska Finns flera lock i olika färger mm *myyyysar* Jag rullade en Gecko men Bugaboo´s egna skötväskhållare! Vet att det finns andra hållare me,men minns ej namnen på dessa...dock e jag 100% på andra i denna underbara tråd vet

0709 skrev 2009-09-27 20:37:04 följande:
    På tal om bugaboo skötväskor! köpte en häromdagen eller min sambo gjorde rättare sagt och jag trodde det skulle finnas smarta hållare eller något men glider den inte ner väldigt lätt på det handtaget? har inte hunnit testa det ännu! :)
  • Lille Mammsen

Jag har fått bra betalt för mina iallafall

MammatillO skrev 2009-09-27 22:06:08 följande:
    Jag tycker Gecko klädsar går iaf på tradera för typ en skitsumma , fast det beror ju på färg såklart också
  • pucken

Vickan I skrev 2009-09-27 22:24:54 följande:

Nope, men vid medborgarplatsen, inte så långt
    ah, dit kanske mannen kan pallra sin röv han jobbar i gamla stan, och är rätt lat så han vill inte ta nån omväg hem. men jag "måste" ha en mughållare.
  • Lille Mammsen

Tror det finns en marknad Inte värdelösa.......

• Vickan I
    pucken skrev 2009-09-27 22:26:10 följande:
    Vickan I skrev 2009-09-27 22:24:54 följande: ah, dit kanske mannen kan pallra sin röv han jobbar i gamla stan, och är rätt lat så han vill inte ta nån omväg hem. men jag "måste" ha en mughållare.
    eller NK om det hållet är bättre...
    (¯`°?.¸ ღ♥ Alvin 090104 ♥ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19