• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • modestyclara
    Shoegirl skrev 2009-09-28 11:33:54 följande:
    Samma gäller för modestys vagnar.Säljer hon en så ska man definitivt köpa. Man får en ny vagn till begagnat pris.
    Thanks luv!
  • Miss Boring
    Shoegirl skrev 2009-09-28 11:33:54 följande:
    Samma gäller för modestys vagnar.Säljer hon en så ska man definitivt köpa. Man får en ny vagn till begagnat pris.
    Min Cam "bodde" ju här i tråden även före min tid. Då var det Loveliva som hade den. Även hon rätt petig med vagnarna :)
    Nytt namn, men nu ännu tråkigare!
  • modestyclara

Miss Boring skrev 2009-09-28 11:00:59 följande:

Här är Frogkombon som ngn ville se:
    Snyggt och höstigt!
  • Miss Boring
    Fröken Småland skrev 2009-09-27 22:12:10 följande:
    Jag bor strax utanför G. Miss Borings vagnar skall man köpa! De har varit högt älskade och knappt använda (hur skulle hon hinna slita på en vagn av alla hon har? ) Jag tror absolut att det finns en marknad, men den är nog ganska smal så jag skulle rekommendera Blocket framför Tradera.
    Ja, det var ju lite kul det hela :)  Helt sant att det är älskade vagnar, mer älskade än använda faktiskt =D
    Nytt namn, men nu ännu tråkigare!
  • Jossanjo

Halloj nu är jag hemma och har smällt min supertrevliga demovisning med tjejen från Bugaboo.

Såg att ni pratat om väskor på vagnen, hon nämde de nya väskorna.
    Och som någon akrev, dom vill inte man skall ha väskor på vagnen alls,. Så anledningen till den nya väskans breda band är inte för vagnen utan för att det skall vara skönare för personen som bär väskan.
    Då var det bättre med en man fäster på liggramen, dvs skip sadelbag om mot väska på handtaget. Fast helt ingen, väskor gör lätt att vagnen kan tippa. (hennes ord, intre mina)

Såg för första ggn BB Bee när vi var där. har alltid trott den varit större öän var den är på riktigt. Blev positivt överraskad. Min sambo tycker dock att den ser ut som en rullstol med suflett.. Så den kan jag glömma.

Såg att ngn kallade grå med svart likkistor.. Dom ser iaf tråkiga ut, och det känns som man missar en del poängen med bugga.
    Att den är föränderlig,...

• Denim

Jossanjo: Något insider tips på när nya bee kommer att finnas ute i handeln? *ler snällt*

• Stargirl
    Denim skrev 2009-09-28 12:42:13 följande:
    Jossanjo: Något insider tips på när nya bee kommer att finnas ute i handeln? *ler snällt*
    Februari.
  • mollan nu

stargirl: vet du något om när nya ståbrädan kan tänkas komma? Du vet ju allt människa!

♥♥ Alma 060809 ♥♥ ♥♥lillebror bf 091102♥♥
  • mollan nu

och så såg jag att den beräknas in på kidzshoppen om 2 veckor
    Billigare än tidigare oxå

♥♥ Alma 060809 ♥♥ ♥♥lillebror bf 091102♥♥
  • Fröken Småland
    mollan nu skrev 2009-09-28 12:47:40 följande:
    och så såg jag att den beräknas in på kidzshoppen om 2 veckor Billigare än tidigare oxå
    Wow! Kul när det är åt det hållet!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19