• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Jarnis
    Vickan I skrev 2009-09-28 17:28:02 följande:
    Var och köpte mig en PF-åkpåse idag och ville bara säga till andra som kanske funderat på en också att de är 100 kr billigare på Bonti än på Kidzshopen eller NK .
    Hade de någon Julius-påse kvar?? Vilken köpte du?
  • Vickan I
    Jarnis skrev 2009-09-28 18:04:56 följande:
    Hade de någon Julius-påse kvar?? Vilken köpte du?
    Köpte Julius, har en Scurvy också. De hade 1 st till Julius på Bonti Norrtullsg och jag tror de hade 1 st på Karlavägen också. Men de sa att de ev skulle få in fler?!
    (¯`°?.¸ ღ♥ Alvin 090104 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • sajon

har en fråg,
    hur mkt större (dvs i cm) är cam-ramen gentemot frogramen.
    är det en markant skillnad eller rör det sig bara om typ 1-2 cm??!

• Senap
    sajon skrev 2009-09-28 18:52:15 följande:
    har en fråg, hur mkt större (dvs i cm) är cam-ramen gentemot frogramen. är det en markant skillnad eller rör det sig bara om typ 1-2 cm??!
    Cam-ramen är 5 cm längre än Frog-ramen
    My sugar is raw
  • modestyclara
    sajon skrev 2009-09-28 18:52:15 följande:
    har en fråg, hur mkt större (dvs i cm) är cam-ramen gentemot frogramen.är det en markant skillnad eller rör det sig bara om typ 1-2 cm??!
    om jag minns rätt är den lika stor som gecko dvs fem cm kortare men eftersom frog-ramen är gummerad eller vad man ska kalla det så fyller det ut någon cm till, du har väl sett att det finns en länk till faq i ts? *tipsar*
  • Sofia8

Har just köpt PF åkpåsen med giraffen och brunt toppset Så GLAD!!!
    Ngn annan med den kombon? Har aldrig sett giraff påsen på stan (ännu) hoppas jag blir lite ensam med den.

Såg inte (RED) vagnen i ngn butik idag. Har de inte kommit ännu? Svägerskan är lite sugen på en sådan. Men hon ska inte ha förr än i Mars och jag tror man måste skynda sig lite med dem. Eller hur är det?

• modestyclara
    Sofia8 skrev 2009-09-28 19:22:38 följande:
    Har just köpt PF åkpåsen med giraffen och brunt toppset Så GLAD!!!Ngn annan med den kombon? Har aldrig sett giraff påsen på stan (ännu) hoppas jag blir lite ensam med den.Såg inte (RED) vagnen i ngn butik idag. Har de inte kommit ännu? Svägerskan är lite sugen på en sådan. Men hon ska inte ha förr än i Mars och jag tror man måste skynda sig lite med dem. Eller hur är det?
    jag ska ha en giraff-åkpåse fast med colourblocks topp
  • jippy

Såg att det fanns en bild på den gamla rosa fleecen i bildtråden. Jag är lite sugen på att köpa en rosa fleece och ha i vinter. Men den nya rosa är lite mörkare va? Nån som har en bild på den nya? Synd att det inte finns ljusrosa.... 

• modestyclara
    jippy skrev 2009-09-28 19:32:37 följande:
    Såg att det fanns en bild på den gamla rosa fleecen i bildtråden. Jag är lite sugen på att köpa en rosa fleece och ha i vinter. Men den nya rosa är lite mörkare va? Nån som har en bild på den nya? Synd att det inte finns ljusrosa.... 
    jag har den nya rosa i mitt galleri, både med orange bas och svart gecko har jag för mig...
  • Stargirl
    jippy skrev 2009-09-28 19:32:37 följande:
    Ja den nya är mer cerise och den gamla är mer rosa.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19