• Roots82

Mammagrupp Göteborg

Undrar om det finns intresse för mammagrupp eller liknande för nyblivna mammor i Gbg? Hör av dig om du är intresserad..:)

• Svar på tråden Mammagrupp Göteborg
  • Madamet

Hej Doodie!
    Jag är ny sedan igår :)
    Stoort grattis till den lille!
    Powerwalk med barnvagn i slingan i Mossen är grymt, brukar gå där, ser du nån med grå vagn är det jag

• minSaile

Madamet...kul med en liten till ...vad heter din lilla?

• Madamet

Hej hej!
    Vilken liten söting du fick! Min lilla heter Edith och det är mitt förta barn så jag är nybörjare :)

• Madamet

Jag är nybörjare här på Familjeliv med, vägrade gå in här när jag var gravid men nu helt plötsligt tycker jag att det finns massa kävk läsning :)

• minSaile
    Madamet skrev 2009-11-25 17:43:12 följande:
    Hej hej! Vilken liten söting du fick! Min lilla heter Edith och det är mitt förta barn så jag är nybörjare :)
    men vilket fint namn...det gillade jag!...och tack ...det är en jättebebis fast hon ser större ut på kort...

jag blev medlem under förra graviditeten och man kan läsa en hel del roliga saker här. Mkt får man dock ta med klackspark och många ggr så går åsikter och tycken isär
  • tovalo

Hej,

Roots: Jag hittar gärna på ngt på tis...Några förslag?

Madamet: Vad trevligt med en guldhedare till! Kyrkan har en jättebra öppen förskola och babyrytmik. Gå in på deras hemsida så kan du anmäla dig till vårens rytmik, fast det kanske är för tidigt?

• Roots82

Det tycker jag..Antingen tisdag kl.13 eller torsdag.. Kan ej 10.30 på tisdag.. Vilket passar bäst?

Svar på tråden Mammagrupp Göteborg