• Roots82

Mammagrupp Göteborg

Undrar om det finns intresse för mammagrupp eller liknande för nyblivna mammor i Gbg? Hör av dig om du är intresserad..:)

• Svar på tråden Mammagrupp Göteborg
  • tovalo

Ja, en resa hade ju inte varit fel...Men det är väl lika bra att spara pengarna till sommaren!

Va bra att du ville byta dag, ska vi säga torsdag då? Glädjebubblan blir jättebra. Det var ett tag sen vi var där nu.

• Roots82

Kommer att vara bortrest 1 vecka from imorron.. Men efter det är jag gärna på..har ju tyvärr blivit lite si och så med vår medverkan och det var jag som startade tråden.. Känns väl lite sådär.. Men snart är det dags för andra bullar!:)

• tovalo

Roots82: Det verkar tyvärr lite "dött" i tråden. Men jag hoppas ändå att vi kan träffas nästa vecka!

Che: Hur känner du inför torsdag, om du kan vill säga? Glädjebubblan eller ngt annat?

• Isa12

Eventuellt så kanske jag kan på torsdag. Ska egentligen träffa en kompis och hennes två barn men just nu känner de sig lite hängiga och därför kanske det blir inställt. Blir det Glädjebubblan för er eller har ni tänkt er något annat?

• Che82

Jo men det är klart vi ses på torsdag!

Kan vi inte kolla av väder o humör o beroende på det bestämma vad vi vill göra o vara? Har dock ett önskemål, gärna eftermidda, typ vid ett eller så. Blir så tidigt att träffas på förmiddagen för oss morrontrötta!

Tycker också det vart lite dött i tråden..släng ut förslag så ser vi när vi får ihop det!

• tovalo

Hej igen,

Ja eftermiddag blir jättebra för oss oxå! Vi är inte heller uppe så tidigt men jag måste säga att dra tillbaka klockan kändes rätt bra denna gången...:)

Blir det bra för dig oxå Alex09? Jag tycker att vi ser vad det blir för väder o humör.

Gonatt!

• Isa12

Eftermiddagen passar bra för oss också.

• Mojan

Hej!

Får man vara med här? Jag har en dotter på två månader och skulle gärna träffa andra mammalediga :)

• tovalo

Mojan: Välkommen! Vi är alla här ganska nya för varandra, vi har bara hunnit träffas en gång hittills...

Ska vi bestämma var vi ska ses imorgon? Jag kommer antagligen ha med mig min systerdotter på 10 år oxå! Men hon är väldigt trevlig och hon gillar barn!

• Che82

ska vi köra på glädjebubblan?

Ta en promenix innan? jag är på vad som....

Svar på tråden Mammagrupp Göteborg