• Roots82

Mammagrupp Göteborg

Undrar om det finns intresse för mammagrupp eller liknande för nyblivna mammor i Gbg? Hör av dig om du är intresserad..:)

• Svar på tråden Mammagrupp Göteborg
  • Swelanka

Japp nästa vecka låter bra.

• tovalo

Jag tycker oxå att nästa vecka låter bra!

• Roots82

Vilken dag kan alla här denna veckan?

• tovalo

Låter torsdag bra för er? Men jag kan egentligen både tor och fre om det skulle vara så!

Var det ngn som va på föreläsningen förra veckan?

che: Jag glömde fråga var du jobbar?

• Roots82

Torsdag kan jag, men ska vara borta klockan 14 ungefär, fredag likaså..Du/ni är välkomna hit innan dess i och för sig..

• Che82

he hej
    vi hinner inte få till det denna vecka men jag gör ett litet förslag på måndag

glädjebubblan 13:00

• tovalo

Vi kan tyvärr inte på måndagar, vi har babyrytmik...Kan vi ändra dag? Jag kan tis, tor och fre.

• Che82

hm...min man har ju jobbat en del det sista o kommer vara ledig troligtvis tis-fre men han mår säkert bra av en paus från allt med, kan ju han ha tid för sig själv så ok...men röstar i nuläget för tors el fred i så fall!

• Che82

min saile- har det kommit någon liten goding än?

Tovalo- jag jobbar ju i butik en vardag o en helgdag i veckan...

Just nu sitter jag o glor på resor till varmare stränder....längtar så förjordat efter ett litet äventyr...ekonomiansvarig verkar dock sätta käppar i hjulet...en sak är då säkert, utan min man hade vi vart panka- big time. Jag är redan på planet innan jag kollat kontot ha ha.

Svar på tråden Mammagrupp Göteborg