Mammagrupp Göteborg
Undrar om det finns intresse för mammagrupp eller liknande för nyblivna mammor i Gbg? Hör av dig om du är intresserad..:)
Undrar om det finns intresse för mammagrupp eller liknande för nyblivna mammor i Gbg? Hör av dig om du är intresserad..:)
Nästa vecka låter fint!
Japp nästa vecka låter bra.
Jag tycker oxå att nästa vecka låter bra!
Vilken dag kan alla här denna veckan?
Låter torsdag bra för er? Men jag kan egentligen både tor och fre om det skulle vara så!
Var det ngn som va på föreläsningen förra veckan?
che: Jag glömde fråga var du jobbar?
Torsdag kan jag, men ska vara borta klockan 14 ungefär, fredag likaså..Du/ni är välkomna hit innan dess i och för sig..
he hej
vi hinner inte få till det denna vecka men jag gör ett litet förslag på måndag
glädjebubblan 13:00
Vi kan tyvärr inte på måndagar, vi har babyrytmik...Kan vi ändra dag? Jag kan tis, tor och fre.
hm...min man har ju jobbat en del det sista o kommer vara ledig troligtvis tis-fre men han mår säkert bra av en paus från allt med, kan ju han ha tid för sig själv så ok...men röstar i nuläget för tors el fred i så fall!
min saile- har det kommit någon liten goding än?
Tovalo- jag jobbar ju i butik en vardag o en helgdag i veckan...
Just nu sitter jag o glor på resor till varmare stränder....längtar så förjordat efter ett litet äventyr...ekonomiansvarig verkar dock sätta käppar i hjulet...en sak är då säkert, utan min man hade vi vart panka- big time. Jag är redan på planet innan jag kollat kontot ha ha.