Mammagrupp Göteborg
Undrar om det finns intresse för mammagrupp eller liknande för nyblivna mammor i Gbg? Hör av dig om du är intresserad..:)
Undrar om det finns intresse för mammagrupp eller liknande för nyblivna mammor i Gbg? Hör av dig om du är intresserad..:)
Jag hänger också gärna på! Är det någon som har något förslag?
Hej!
Skrev precis ett inlägg men nu såg jag detta. Hänger gärna på :) Har en dotter på 11månader så hon är väl störst än så länge då ;) Vad sägs om torsdag nästa vecka?
Vad sägs om detta?
ok väder:
slottskogen- promenad o fika inomhus/utomhus
dåligt väder:
Glädjebubblan- fika o tjöta skit inomhus
Hur funkar tis? Tors?
Hej allihop,
Jag tycker att ditt förslag, che82, låter jättebra! Jag kan både tis och tor så bestäm dag ni...
Che82, ditt förslag låter jättebra! Torsdag funkar bäst för mig men jag kan eventuellt även på tisdag. Vad säger ni andra?
Låter toppen! Torsdag funkar bra men även jag kan tisdag om det är bättre.
vad sägs om torsdag förmidda då? Runt tio, halv elva kanske? Efter frukost men innan lunch liksom!
Har någon varit på glädjebubblan? Jag själv har inte varit där o vet inte vilka spårvagnar som går dit.
Jag hoppas på gött väder så vi kan ses i slottskogen, linneplatsen o ta en promenix o sen en kaffe eller så nånstans.
Hej
Torsdag blir jättebra för min del! Ska vi ta en promenad till glädjebubblan då? Vi kan ju mötas upp på linnéplatsen kanske?
Glädjebubblan ligger i annedal. Det är jättemysigt och väldigt barnvänligt, tror inte att de öppnar förrän kl 11...
skitbra om vi kunde ses på linneplatsen!
halv elva eller elva?
Hej!
Fungerar jättebra för mig att mötas vid Linnéplatsen. Halv elva eller elva spelar ingen roll för mig. Vilken tid passar er bäst?