• Roots82

Mammagrupp Göteborg

Undrar om det finns intresse för mammagrupp eller liknande för nyblivna mammor i Gbg? Hör av dig om du är intresserad..:)

• Svar på tråden Mammagrupp Göteborg
  • Isa12

Jag hänger också gärna på! Är det någon som har något förslag?

• MiaLF

Hej!

Skrev precis ett inlägg men nu såg jag detta. Hänger gärna på :) Har en dotter på 11månader så hon är väl störst än så länge då ;) Vad sägs om torsdag nästa vecka?

• Che82

Vad sägs om detta?

ok väder:
    slottskogen- promenad o fika inomhus/utomhus

dåligt väder:
    Glädjebubblan- fika o tjöta skit inomhus

Hur funkar tis? Tors?

• tovalo

Hej allihop,

Jag tycker att ditt förslag, che82, låter jättebra! Jag kan både tis och tor så bestäm dag ni...

• Isa12

Che82, ditt förslag låter jättebra! Torsdag funkar bäst för mig men jag kan eventuellt även på tisdag. Vad säger ni andra?

• MiaLF

Låter toppen! Torsdag funkar bra men även jag kan tisdag om det är bättre.

• Che82

vad sägs om torsdag förmidda då? Runt tio, halv elva kanske? Efter frukost men innan lunch liksom!

Har någon varit på glädjebubblan? Jag själv har inte varit där o vet inte vilka spårvagnar som går dit.

Jag hoppas på gött väder så vi kan ses i slottskogen, linneplatsen o ta en promenix o sen en kaffe eller så nånstans.

• tovalo

Hej

Torsdag blir jättebra för min del! Ska vi ta en promenad till glädjebubblan då? Vi kan ju mötas upp på linnéplatsen kanske?

Glädjebubblan ligger i annedal. Det är jättemysigt och väldigt barnvänligt, tror inte att de öppnar förrän kl 11...

• Che82

skitbra om vi kunde ses på linneplatsen!

halv elva eller elva?

• Isa12

Hej!

Fungerar jättebra för mig att mötas vid Linnéplatsen. Halv elva eller elva spelar ingen roll för mig. Vilken tid passar er bäst?

Svar på tråden Mammagrupp Göteborg