Mammagrupp Göteborg
Undrar om det finns intresse för mammagrupp eller liknande för nyblivna mammor i Gbg? Hör av dig om du är intresserad..:)
Undrar om det finns intresse för mammagrupp eller liknande för nyblivna mammor i Gbg? Hör av dig om du är intresserad..:)
11 blir väl fint vid Linnéplatsen..Spårvagnshållplatsen där..
Var bor alla här förresten?
Linnéplatsen kl 11 då! Jag bor på guldheden...
Hoppas vi får fint väder. Har precis varit ute med hunden, det var mindre kul...
Vilka kommer säkert imorgon? och hur ska vi känna igen varandra?
Har tyvärr kört ihop sig totalt för mig imorgon så jag kan inte :( Försökte in i det sista men lyckas inte pussla ihop det. Hoppas ni får trevligt!! Såklart ni får!! Hoppas på fler tillfällen...
Jag och lilleman kommer! Ses vid spårvagnshållplatsen kl.11.
Vi kommer oxå, har en svart emmaljungavagn!
Ska se om jag hinner.. Min lilla har varit vaken heeela natten, så jag har nyss vaknat i princip ganska mör i bollen,och jag skulle egentligen gjort ett par saker innan Slottskogen var tänkt.. Om jag kommer har vi en svart Kronanvagn..Annars kan ni ju ta upp lite vilka dagar och sånt som skulle passa er bäst att hitta på saker hädanefter osv..:)
Roots: Sådär kan det va ibland...Du kan ju komma till glädjebubblan senare? Jag inboxar mitt nummer så kan du ju höra av dig, i fall du känner för det!
ok jag kan bli lite sen, några minuter bara....jag bär mitt barn på ryggen, har uppsatt hår...bruna kapri