100+?????? Del 4
Då var det nya tråden här ja.....
Då var det nya tråden här ja.....
Zagas: När flyttar du?
mjukisvicki: Längtar du till lördag nu då
Nu har min nya tvättmaskin kommit
Äntligen slipper jag springa i den där äckliga tvättstugan...gubben är och hämtar en del som vi måste ha för att koppla ín den till kranen. Tur han är rörmokare för då blir det ordentligt gjort. Det bästa är ju dock att det är inbyggd torktumlare iden
Glöm nu inte att kolla på tv kl 20:00. *du är vad du äter* kommer då.
Och så vill jag bara säga att naturdiets ready to drink med chokladsmak är så åååå god....Smakar nästan som oboy faktiskt och det är ju en av mina stora laster...
Välkommmna alla nya
Kul med nya *ansikten*
mjukisvicki: Jag vet att det inte är roligt att bo i en kartong. och dessutom måste du ju komma i ordning fort eftersom du har din pojk, då är det ju inte lätt att vara nyinflyttad kan jag säga. Jag vet bara hur det var när vi flyttade i januari och vi hade 5 barn varav 2 var bara 8 månader. Man hittade ingenting av det man behövde...
MrsK: Jag blev lika förbluffad över att det var så många trådar. Men om man tänker efter så är det ju faktiskt bara några månader kvar till det har gått ett år sedan jag startade del 1...tänk vad tiden går fort och inte har man gått ner något heller. Snarare upp har det gått. För mig i alla fall. Har ju gått upp 7 kilo sedan starten
Undrar vad det är med mig...
Jenny Tom: Heja heja..snart är du under....
Godmorgon
Idag är en ny dag med nya tag. SKa snart äta min frukost, en Ready to drink med chokladsmak...mums
jamboochjag: Det var nog inte meningen
Ibland kan det ju hända....men va bra att du ändrade igen då...
ICanDoIt: Gud, vad kul. Hoppas att allt går bra för henne
Hur många tror du att det är?
Åh..vad jag känner mig onyttig...Ätit godis i går...och kebab idag. Fast det är klart.. Imorgon börjas det om...
Varför är det så svårt med sötsuget.
Ibland verkar det som om vi överviktiga har svårare att stå emot än vad de normalviktiga har. Varför är det så?
Idag är det som sagt ny dag och nya tag för mig. Köpte godis i lördags, åt lite, men på söndagsmorgonen så låg atllt utspritt övergolvet och allt var det någon som hade sugit på. Hundarna ville nog inte att jag skulle äta det
för det var dom som hade tagit allt i påsen.
Malia: Det lär ju ge resultat om du cyklar 2 mil om dagen samtidigt som du äter ordentligt..
zagas: Stackars dig. Hoppas att det inte är mer som går fel nu...
Malia: Hur räknar man kalorier? Är inte det svårt?