• Endoriana

100+?????? Del 4

ICanDoIt: Jag hade nog hört dom orden, men samtidigt hade jag blivit glad över att få höra dom:-d

Imorgon ska jag på anställningsintervju Har sökt en massa jobb och detta är det första jag fått komma på intevju på. Är så glad, fast så tänker man att dom kanske ser mycket på utseendet och då har inte en tjej på 130 kilo någon chans. Fast OK..dett aär ett telefonförsäljarjobb, men ändå..
    Någo här som har eerfarenhet av Proffice? Det är dom som jag ska på intervju hos.

Annars går det någolunda här. Pengarna är slut så det blir att äta vad som finns här. Kan bli både nyttig oxh onyttigt..vi får se vad vågen säger i morgon...

• Endoriana

TessaLisa:
    Välkommen till vårat glada gäng

• Endoriana

Pip73: Tänk att du snart är där Bebis och allt. Hoppas att allt går bra och kom tillbaka till oss när du har återhämtat dig från förlossningen...Lycka till!!!!!!

mausiii: GRATTIS Så nu är det din tur. Det är roligt att allt fler hamnar på gravid-listan Lycka till under graviditeten och på förlossningen...

Nu har jag knappt varit här inne den senaste tiden. Har haft mycket runt omkring mig som tagit upp min tid. Men jag är snart tillbaka igen...
    När det gäller vikten så vet jag inte vart jag står.Äter bara godis en gån i veckan, men däremot kan det bli mer mat jag äter.....vissa gånger i alla fall och den är väl inte alltid supernyttig
    Jaja, det blir som det blir den kommande tiden, med jul och andra stressfaktorer. Ska försöka äta ordentligt...*LOVAR*

• Endoriana

Usch, är ju knappt här nu för tiden Har så mycket annat att göra. Det förbannade arbetet i skolan och så barnen och så arbetsintervjuer och så en massa annat som kommer och fyller på i min kalender. Har knappt tid att tänka på vad jag stoppar i mig heller nu för tiden. Och så har jag ju börjat äta de där äckliga tabletterna också så nu lär man ju bara öka ännu mera i vikt. Blääääää, för mitt å kallade liv.....

• Endoriana

Jamen då har jag kommit ner under 130 igen..129,4 närmare bestämt. Undrar hur det kommer gå när tabletterna börjar verka ordentligt..Ja menar, man kan ju gå upp i vikt av antidep... fast i och för sig så kan man gå ner i vikt oxå men med min vanliga otur så blir det säkert uppåt...

• Endoriana

Mollie: oroa dig inte. Vi vet att du finns och dig glömmer man inte så lätt Jag har oxå mycket att stå i här som göra tt jag bara hinner gå in och skriva ibland...

• Endoriana

Känner att jag måste vara här inne mer. Saknar stödet från er så jag kommer vara här så mycket jag bara kan och hinner...

Vallie: Förstår att du har det jobbigt just nu men du vet att vi finns här om det är något. Det är bara att skriva till oss *kramar om*

Turnit: Välkommen i vårat glada gäng Hoppas att du ska trivas hos oss...

• Endoriana

MrsK:Hur stort är huset ni ska flytta till?

• Endoriana

MrsK: Oj. Det skulle vi behöva. Ska vi byta ?

• Endoriana

Jag ska antagligen få tabletter. Nu när jag har börjat äta antidepressiva(som verkligen har hjälp redan) så tänker läkaren sätta in något så att jag inte år upp mer i vikt. Han ser oroande på min vikt och vill inte att jag ska gå upp mer.

MrsK:Dumma dig Vill ju haett så stort hus ju Men men, får vällan vänta då

Svar på tråden 100+?????? Del 4