• Endoriana

100+?????? Del 4

Tror att jag oxå ska börja med en ätardag i veckan precis som ni andra..men jag ska nog ha varannan vecka lördag och varannan söndag..Beroende på hur barnen är här..vill gärna ha godis när barnen får sitt lördags godis och på söndagar när barnen kommer brukar vi oxå ha lite mysigt så då blir det oxå godis..därav olika dagar

• Endoriana

Ja, tycker oxå att detta är en kanontråd Jag är faktiskt väldigt glad över att jag startade del för snart ett år sedan. Trodde inte i min vildaste fantasi att det skulle bli fyra trådar.
    Jag har märkt på mig själv också att tack vare stödet som vi ger varandra här så har jag ändrat min syn på mig själv. Ok, jag är inte nöjd med mig själv, men jag kan acceptera mig själv på ett annat sätt.

Tack alla underbara människor här

• Endoriana

Jag tycker att en sak är konstigt. Min syster kan äta vad som helt utan att gå upp speciellt i vikt. Jag går upp ett kilo bara jag äter en gurka typ. Jag undrar så varför det är på det viset?

• Endoriana

mjukisvicki: Stackars dig
    Har du kommit i ordning ännu?

• Endoriana

Hej alla
    Här är allt som vanligt..
    Har ätit godis i går och även idag.... Men jag har faktiskt inte dåligt samvete..fattar inte varför..

• Endoriana

Emmiez Brukar rensa med jämna mellanrum..Hon sköter det bra tycker jag...Det är bra att nikommer med ideer till henne

• Endoriana

Jag har inte heller någon våg så jag får springa till min mamma därför blir det lite då och då. Sedan så har alla olika dagar dom väger sig på. Och det tycker jag är bra eftersom vissa dagar passar bättre för andra och en annan dag passar bättre för mig till exempel..
    Jag tycker nog oxå att en separat lista med bara listan inte är bra. Meningen är ju att man ska se när någon uppdaterat sig när man går in här. Då får man ju gå in på andra tråden oxå och kolla listan hela tiden för att kunna peppa eller grattulera när någon gått ner. Det kan bli lite rörigt..
    Det är min åsikt

• Endoriana

Linda1976:
    Tyvärr bor jag inte i gbg längre.. Flyttade därifrån för två år sedan Annars hade det varit kul att träffas. KLart, jag bor inte så långt ifrån, men jag åker bara ner varannan torsdag för att hämta dotter..

• Endoriana

Godmorgon

Efter en natt med god sömn så vaknar jag med smärta. Det gör så vansinnigt ont i vecket under min lilla hängbuk som jag drog på mig under graviditeten med tvillingarna. Vet inte vad jag ska göra. Det svider och så är det hur rött som helst. Om nu inte detta kan få mig att börja tänka på vad jag stoppar i mig så kommer jag nog aldrig lyckas att gå ner..

Jag har bestämt mig i alla fall för att börja gå till dagis antingen på morgonen eller när dom ska hämtas. Det kan nog bli olika. Då får jag i alla fall lite motion

Svar på tråden 100+?????? Del 4