• Endoriana

100+?????? Del 4

Jag och Emmiez har redan planerat att starta en del 5...men vill någon annan göra det så är det ju helt ok det oxå..men vi kan väl ha en regel då att vi inte pratar meer om detta som hänt då för då blir stämningen riktigt otrevligt tror jag och då vill ingen ändå var där....vad tycker ni?

• Endoriana

Jo, du har alldeles rätt Vallie

Jag är villig att försöka reparera det som hände.....men vi kan ju inte diskutera det i flera månader över för då blir ju det ingen viktminskningstråd, eller hur? Men själklart måste det diskuteras.....och repareras...

• Endoriana

Mollie: Precis, man måste kunna gå vidare, för skulle man inte kunna det så skulle världen se bra katastrofal ut

• Endoriana

Åh, här har det skrivits Vad glad jag blir...
    Malia, vad bra, då startar du den nya 100+ del 5 när det blir dags då, Kanonbra....

• Endoriana

Malia: Startar de en ny 100+ del 5 eller en helt ny ?

• Endoriana

Malia: Självklart....synd bara att det inte blir en del 5 Den har ju ändå levt i snart ett år...

• Endoriana

TessaLisa: Jag beundrar dig för att du klarat av att tappa 20 kg Och du behöver ju inte förklara dig för att du har gått ner i vikt.. Och jag håller med dig om att träffas man bara en gång i månaden så finna det mer samtalämnen än din viktminskning...Tycker du är kanonduktig.
    Hur lång tid har det tagit för dig att gå ner dessa kilon?

• Endoriana

Chania: Vi får ju ändå hoppas att det syns. Antingen måste din bekant vara blind, eller så är hon/han avundsjuk för att du har klarat att gå ner alla kilon...14 kilo måste ju ändå synas. På mig syns det om jag så bara gått ner 3-4 kilo...

• Endoriana

TessaLisa: Men herregud det är ju jättebra ju Kankse verkligen skall ta till vara på hundarnas promenadsällskap och ta mig i kragen.... Du kan verkligen ge mig motivation när jag läste det du skrev

Mollie: Jag vill ha

Chania: Då har du samma kropp som jag då Fast jag har fått denna kroppen efter graviditeten med tvillingarna. Känner till och med att mina revben putar ut mer än vad dom gjorde innan. Därav har jag fått en stooooor bullepå mitten..under brösten Hoppas du förstår vad jag menar..Min midja är utplånad mitt på oxå så jag ser gravid ut....Inte alltid roligt...

• Endoriana

Chania: Ja, det kan jag förstå att det inte är skoj. Jag har tack och lov aldrig blivit påhoppad med kommentarer av den sorten. Men däremot har jag fått hör att *Ja, du har ju fött tvillingar så vi kan förstå att du ser ut som du gör* som om det är orsaken..Orsaken är helt mitt eget fel. Jag har liksom gått upp 30 kilo sedan tvillingarna föddes...

• Endoriana

Malia: Linda hade ett bra förslag i hennes vikttråd till den nya 100+ tråden.. Tycker det lät jättebra

• Endoriana

Malia: Ville bara säga att jag tyckte det lät bra....inget annat

Svar på tråden 100+?????? Del 4