100+?????? Del 4
TessaLisa: Jag är glas för den läkaren jag har är toppen. Vill verkligen hjälpa och det är så en läkare ska vara...
TessaLisa: Jag är glas för den läkaren jag har är toppen. Vill verkligen hjälpa och det är så en läkare ska vara...
HEJ
Chania: Läste att du fått ett tråkigt besked
*Kramar om*Hoppas att det löser sig på bästa sätt ändå..
mjukisvicki: Har du problem med höften?
Jag har antagligen oxå gått upp den senaste tiden..vågar inte ens väga mig. Jag ska till min läkare den 16 november och då ska jag prata med honom om att få xenical eller något.
Någon som vet skillnaden mellan reductil och xenical?
mjukisvicki: Ok. Kan läkarna göra något åt den då? Jag hoppas att han även kan hjälpa dig mot fetman. Tycker att det borde komma ut mer information om olika sätt att få hjälp med viktminskning..tycker allt är så dolt idag..
minislängtan: Jättevälkommen hit
Usch och bläää..Mår som en pottsork.
Är förkyld så det visslar om det. Hoppas att det går över snart....
Gud vad ni är duktiga. Jag känner mig som en förlorare just nu. KLarar inte av att gå ner ett gram ens. Gör jag det är det bara ren tur
Jag vet liksom inte hur jag ska göra för att få motivation. Jag VILL ju gå ner i vikt och jag VILL äta ordentligt, men det blir inte så. Det går bara inte.
Vad ska jag göra?
Malia: Oj, vad reductilen har gett resultat för dig
Kanonbra ju.
Jag längtar tills jag skall till min läkare den 16 november så att jag kan disskutera min viktminskning med honom. Han sa ju att vi skulle prata om det vid nästa möte. Men jag vet inte om jag vill ha xenical. Vet inte om jag vill riskera attt bli kass i magen. Blir man kass i magen av reductil om man äter fett och sådant?
Malia: Vad bra, då kanske jag ska prata med läkaren om reductil då. Muntorrhet gör inget för det har jag nu oxå tack vare mina antidepressiva tabletter så det kan ju knappast bli värre. Huvudvärk har jag oxå titt som tätt tack vare dom så det överlever jag oxå...