• Endoriana

100+?????? Del 4

Vallie: Gud vad jobbigt att få höra något sådant *Kramar Om*

Just för tillfället är jag oxå nere i en svacka. Vet inte vad jag ska ta mig till känner mig som om jag inte ska finnas till egentligen...men men det är väl bara att ta tag i sitt liv igen och göra något åt den häe förbannade övervikten.
    Ska nog börja med naturdiet och nutrilett igen. Tycker att ready to drink med chokladsmak är så himla god...
    Sedan har jag ju fått ytslag eller vad man ska kalla det, i vecket under hängmagen Det gör ont och svider. Det värsta är ju att den kommer ju inte försvinna även om jag går ner i vikt...så jag har sagt till gubben att närjag går ner i vikt så ska jag bara göra en operation och fixa till det..Men först måste jag ju ner till normalvikt..och det kommer ta år om det går i denna takten...ner ett kilo upp tio

• Endoriana

Malia: JIPPI Vad härligt att du fick en sådan start....

Här är det segt. Jag och gubben har bestämt att jag får bara äta godis och sådant på fredagar och han får bara dricka öl på fredagar. Öl för honom är nästan som godis för mig ¨å jag tycker att det var en bra deal..Inte så att han dricker ett sexpacck om dagen, men det kan bli ett par sexpack i veckan, vilket jag inte tycker om. Vet inte varför jag är så anti mot det, men dealen är bra i alla fall..

• Endoriana

Jag har inte ätit godis sedan i fredags. Är riktigt stolt över mig själv
    Men jag kan villigt erkänna att jag är sugen på gott, fast jag får vänta tills på fredag, som gubben och jag har som festa-till-det dag...men det är ju bara några dagar kvar....jag ska nog stå ut, eller vad tror ni?

• Endoriana

vero: Är inte jordnötter nyttigare än en massa godis?

• Endoriana

gyro:
    Hur har du gått tillväga för att få operationen?

• Endoriana

Hej på er tjejer.
    Jaha, då har man varit hos läkaren då. Fått tabletter som säkerligen kommer hjälpa till så att jag går upp i vikt. I alla fall med min vanliga otur...Jag har fått antidepressiva Vi får väl se. En av biverkningarna är ju viktuppgång..fast å andra sidan så är ju en annan biverkning viktnedgång så man kan ju hoppas på det sistnämnda
    Någon annan här som äter eller har ätit antidepressiva?

• Endoriana

mollie: Allt har barat rasat för mig känns det som de senaste åren...och sedan när jag förlorade boendetvisten om min dotter i majså har jag varit väldigt depremerad med humösvängningar och trötthet m.m. om man lägger ihop allt så borde jag ha ätit det för längesedan, men jag har liksom inte velat gå till läkaren för jag har vetat att han skulle ge mig antidepressiva....

mjukisvicki: Hur lång tid åt du antidepressiva? Pratade du med läkaren om att dom inte hjälpte?

• Endoriana

Emmiez: Du ska se att dagarna går fort

gyro: Hur länge har du ätit Zoloft?

mjukisvicki: Det är tydligen oftast det felet många gör. Min amn har även gjort samma sak. Slutat med dom tvärt för att han trott att han mått bättre, men så ett tag efter så är han nere igen och tvungen att börja med dom igen...

Jag är faktiskt ganska glad att jag fått Cipramilen. Har ju mått dåligt de senaste 6-7 åren och nu ser jag en chans till att jag kanske kan få må bra...

• Endoriana

Föresten..ingen här inne som har en Scharp Gx10i mobiltelefon? Behöver lite hjälp..

• Endoriana

Här var det dött idag Får väl vara den som inviger tråden för första gången idag då

Svar på tråden 100+?????? Del 4