100+?????? Del 4
delfinen76: Ja, vad kan man begära av novembervädret?
delfinen76: Ja, vad kan man begära av novembervädret?
MrsK: Vad du är duktig
Det är ju alltid en viktminskning sen spelar det ingen roll hur mycket det är
Du ser att allt packande och allt ståhej kring flytten har hjälpt till....
Mollie: Gud vad gott. Önskar jag hade haft något så gott att äta...
Jamboochjag: Gud vad kul att ni hade en bra resa
Vill oxå resa, men det får nog vänta ett tag. Vi har ju inte ens varit på bröllopsresa ännu. Eller jo..vi åkte till stockholm i somras, men då hade vi med oss tvillingarna...
Är det någon här som vet hur nyttigt/onyttigt det är med kassler? Vi åt det idag ...
Linda1976: Det lät riktigt smarrigt det där..skall nog prova det nästa gång vi skall ha kassler här..
Jag hoppas att du mår bättre snart Emmiez:)*KRAM*
Det var absolut inte så här som vi menade...Ingen skall vara utanför och det var meningen att vi samtidigt skulle vara kvar här , men att vi gamla från del 1 och 2 skulle ha en tråd där vi kan prata om sådant som vi började diskutera i de delarna...
det var liksom inte illa menat...vi ville absolut inte tt det skulle bli såhär...
Chania: Man behöver inte välja tråd...Var du med i del 1 och 2 så får du självklart vara där, men även i Lindas tråd eller här...´Vi vill inte att du eller någon annan skall behöva välja...
Jag tänker vara kvar här..oavsett vilka som är här...eftersom det inte var meningen med allt skit som blivit så hoppas jag ändå att en del vill vara kvar här oxå
Där slog du huvudet på spiken emmiez