• Emmiez

100+?????? Del 4

Finns det fler som ligger på en vikt över hundrakilosstrecket?

Tidigare trådar.
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m1743271.html Del 1
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m2585271.html Del 2
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m3610837.html Del 3

Här inne här disskuterar vi hur vi skall göra för att komma under 100 sträcket..
    Och även dom som är under 100 hur vi ska komma till målvikten.
    Vi peppar varandra och ger varandra tips och ideer.
    Vi försöker helt enkelt tillsammans bli av med alla dessa kilon.

Välkommen och Lycka till!

Lägg gärna till er på våran lista, ta senaste listan, skriv in dig där du hör hemma,
    över 100, under 100, eller på vilade / gravida
    Namn: start vikt / vikt nu / längd / start BMI / BMI nu (skillnad: kg BMI:)

www.bmi.se kan du räkna ut ditt bmi.

• Svar på tråden 100+?????? Del 4
  • delfinen76

Nu e jag spänd på om man gått ner något vägning på måndag varit duktig inte ätit godis idag ifs lördag meninge sug än... Nu åka till Ikea trevlig lördag

• MrsK

Vero:
    Blir nog lätt så när man haft de livet jag haft med en massa motgångar osv.
    Så kommer de små perioder då jag är helt positiv...
    Åsså efter den kampen vi haft på vägen mot vårat HUS...

Nu är de bara att invänta alla gäster...
    Har lovat mig själv att jag inte ska ta nå fika bröd alls.
    Kan blir lätt då vi blir en massa och bara en tårta...
    Trodde inte så många skulle komma, men man vet juh inte de kan ändras.

• MrsK

delfinen76:
    Du ska nog se att de blir bra...

Å inte säga IKEA... Skulle också behöva, men idag har jag inte tid...
    Fast bättre å kolla IKEA efter flytten till huset då man ser vad man behöver mer...

• Vero

MrsK Ja, tänk vad kul att köpa nya saker till ert nya hus sedan. Synd att man inte är miljonär...

• Linda1976

Darlings! Imorgon åker jag till Skåne (Malmö) med mamma och tar med mig Alice. Maken får stanna hemma och snickra på övervåningen!

Vet inte hur jag ska klara mig utan internet (mamma har ju bara dator på jobbet, morr!!) och utan alla er. Sköt om er, så hörs vi när jag kommer hem igen, om en hel vecka!!

KRAM!!

• delfinen76

MrsK ja vi hoppas väl att det blir bra med vägningen
    Har faktiskt ätit chips idag när vi kom hem från IkEA vi handlade nya saker till köket fasen va bra saker det finns på

• delfinen76

det försvann hälften det jag skrev ju.... surt hahaha..
    Ikea skall det stå älkar nödiga saker hahaha fast fick mycket bra oxå...

Var skönt att komma hem sedan igår var en stressad minst dag hade inbrött i bilen suck de hade knackat ena fönstret och sedan brytit upp förarsidan suck inte kul alls känns personligt fast det e ju inte riktigt... Fick åka till möndal och de på mercedez fick kolla låset tar5 10 dagar inna de kommer fick åka till glasmästaren fixa rutan 1600 spänn där men kanon de fixa bort allt glas slapp städa bilen, men tycker det e sååå onödigt fattar inte de kan inte sno bilen för jag har lås för ratten krycka eller vad de heter, sedan inget i bilen jo cd skivir som vaar gömda fast de hitta surt men jaja stereo fick de ej med sig de tog några pantflaskor och min rattmuff och lite gammalt godis vilka idioter tycker jag då var sååå ledsen och förbannad rent ut sagt fan ta dem.......

nu kolla fotbollen Heja Sverige krosssa Kroatien

• delfinen76

Linda 1976: Ha det så trevligt i Skåne

• Vero

Trist med inbrott i bilen. Vi har också haft det en gång, vi hade inget rattlås, men de var för kassa för att lyckas tjuvkoppla bilen, trots att de försökte. Det hängde sladdar under hela instrumentbrädan som de rivit ut... Fast det var en gammal skrotbil, så vi behöll den inte särskilt länge efter det.

• Theorese

Snart dags att sätta igång och storstäda...ser inte fram emot det men det måste göras...men jag får se det positiva lite kalorier borde jag lyckas förbränna iallafall.

Appropå bilar så var vi ut och provkörde lite bilar igår, har fastnat för en Skoda fabia, uppfyller precis de krav vi har på en andra bil. Min kära sambo är dessutom inne på att vi ska ha en helt ny!!! Men först ska vi provköra lite till...spännande jag som är uppvuxen med gamla skruttiga bilar!

Svar på tråden 100+?????? Del 4