• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Scratchy

Ingen som vill fortsätta gissa på vad "marica" betyder på spanska?

Jag har en släkting som hette Marika, men när hon flyttade till Spanien bytte hon namn. Bra gjort!

• Velour

Men jag skrev ju det igår!

Scratchy skrev 2009-11-13 21:59:07 följande:
    Ingen som vill fortsätta gissa på vad "marica" betyder på spanska?Jag har en släkting som hette Marika, men när hon flyttade till Spanien bytte hon namn. Bra gjort!
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-13 21:57:53 följande:
    Söta dig! Var är alla lika rara killar IRL? På FL verkar de flöda, men ute i verkligheten är de frånvarande. Hur kommer det sig?Nä, nu blev jag deprimerad igen...
    För att på fl kan man bluffa... hehe...

Nej, jag tror att de finns därute, men de kanske är lite blyga eftersom de är så snälla, så de syns inte så mycket. Oj, i föregående mening menade jag ju naturligtvis VI och inte DE. Hoppsan...
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-13 21:59:48 följande:
    Men jag skrev ju det igår!
    Ja, och du gissade fel (om du inte skrev ett inlägg till som jag inte har kunnat se (min dator fungerar inte när jag är i Jönköping (väldigt märkligt))). Det var därför jag undrade om det var någon MER som ville gissa. Men det är lugnt, jag tycker om dig. Puss!!!

*inväntar en svartsjuk kommentar från Isnogood*
  • Scratchy

Nu försvinner jag in i min uppsats igen (beräknad tid två timmar), så grattis till den som lyckas ta #2345!

• Velour

Fast det är nog tvärtom. Här på FL är det lättare att visa de delar av sig själv som man inte visar IRL, eftersom man är så anonym

Är nog därför jag inte ser några rarisar därute, eftersom alla killar vill vara så coola hela tiden.

Eller så är det som du säger, blygisar som håller sig i ett hörn. Men jag är också lite av en hörnmänniska, så jag borde ju upptäcka dem

Så du är egentligen snäll men elak på FL?

Scratchy skrev 2009-11-13 22:01:38 följande:
    För att på fl kan man bluffa... hehe...Nej, jag tror att de finns därute, men de kanske är lite blyga eftersom de är så snälla, så de syns inte så mycket. Oj, i föregående mening menade jag ju naturligtvis VI och inte DE. Hoppsan...
  • Velour

Nej, Marica betyder nymf på spanska.

Heheh, inväntar du en svartsjuk kommentar från din "andra sida"?

Scratchy skrev 2009-11-13 22:04:33 följande:
    Ja, och du gissade fel (om du inte skrev ett inlägg till som jag inte har kunnat se (min dator fungerar inte när jag är i Jönköping (väldigt märkligt))). Det var därför jag undrade om det var någon MER som ville gissa. Men det är lugnt, jag tycker om dig. Puss!!!*inväntar en svartsjuk kommentar från Isnogood*
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-13 22:05:51 följande:
    Fast det är nog tvärtom. Här på FL är det lättare att visa de delar av sig själv som man inte visar IRL, eftersom man är så anonym Är nog därför jag inte ser några rarisar därute, eftersom alla killar vill vara så coola hela tiden.Eller så är det som du säger, blygisar som håller sig i ett hörn. Men jag är också lite av en hörnmänniska, så jag borde ju upptäcka dem Så du är egentligen snäll men elak på FL?
    Jag är alltid elak, var jag än är...
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-13 22:07:14 följande:
    Nej, Marica betyder nymf på spanska.Heheh, inväntar du en svartsjuk kommentar från din "andra sida"?
    Marica betyder inte nymf på spanska.

Ja, men jag måste plugga lite och sedan logga in på mitt andra konto... så avancerat att hålla den här dubbla fasaden...

*sneglar på Sedek*
  • Velour

Men då kan du ju inte sälla dig den skaran av snälla killar genom att skriva "VI".

Men lite elakhet går alltid hem

Scratchy skrev 2009-11-13 22:07:23 följande:
    Jag är alltid elak, var jag än är...
Svar på tråden Tråddödare igen....