• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour

Jobbar du på lördag?

Polly S skrev 2009-11-13 17:04:03 följande:
    jag jobbar imorrn och måste vara trevlig en dag till, hur ska det gå?
  • Velour

Illa

Ord blind skrev 2009-11-13 17:28:41 följande:

Nej, jag mår bara illa och är stressad med jobbet.
  • Polly S

hoppas du hittar ngt intressant snart!

• Polly S

ja, för en gångs skull. ledig måndag istället,men det är inte riktigt samma sak.

Velour skrev 2009-11-13 17:49:17 följande:
    Jobbar du på lördag? Polly S skrev 2009-11-13 17:04:03 följande:
  • Velour

Nej, det är inte samma sak som att vara ledig på en helg. Men det är väl inte så ofta du måste jobba helger?

Förresten, vad tycker du om mitt inlägg nr.2296?

Polly S skrev 2009-11-13 18:12:00 följande:
    ja, för en gångs skull. ledig måndag istället,men det är inte riktigt samma sak.
  • Velour

Grattis till numret *2300*

• Velour

Alldeles nyss, efter nästan sju timmar på akuten, anser vårdpersonalen att min syster ska åka hem och avvakta.

Det betyder alltså att hon ska komma hem och känna efter om hon har ont på höger sida och sedan åka in igen. I sin tur betyder det ytterligare minst sju timmars väntande på akuten.

Grejen är att hon har ont och testerna visar att hon har en infektion, vilket tyder på att hennes blindtarm ligger illa till. Men trots detta skickas hon hem.

Jag spottar på sjukvården!

• Sedek
    Jagbyttenick skrev 2009-11-13 11:10:13 följande:
    Men du Sedek, är det dam eller damm du menar För det är en jäkla skillnad på att dammsuga och damsuga Pula betyder här i Malmö att antingen äta (lokal slang) eller pilla/fixa med något. Dessutom kan man säga puligt och mena att något soft/coolt Men vad det innebär i Norge vet jag inte? Dagens föreläsning sponsras av Fröken Tönts förkylning
    Min Svenska har försämrats i det sista, vet inte vad det beror på. Ber så hemskt mycket om ursäkt och skyller på en Freudian Slip
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-13 16:48:07 följande:
    Jag hoppas att jag i mitt nästa liv föds som ett kryp eller nåt, som bara går på ren instinkt. Inga känslor, inga tankar och i synnerhet inga HORMONER Iaf inga hormoner som påverkar såsom det påverkar mig som hona av människoart.
    Äh! Du har ju full koll på exakt vad du gör "fel" och varför du reagerar som du gör. Tycker du verkar högst förnuftig och om jag var du skulle jag inte oroa mig speciellt mycket.

De humörsvängningar du beskriver är en droppe i havet av vad jag upplevt.

Men jag förstår även att du upplever det jobbigt, och det är ju din upplevelse man ska utgå ifrån såklart eftersom det är det som är din verklighet ( i bästa Elaine Bergqvist anda )
Svar på tråden Tråddödare igen....