• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Ord blind
    Velour skrev 2009-11-13 16:18:14 följande:
    Ja, det är ett stort universitetssjukhus. Och det är jävligt illa för ett sådant stort och erkänt sjukhus att hålla en diabetessjuk i så lång väntan utan mat. Hon kan ju få anfall eller liknande plus att hon kan råka ut för komplikationer under operation om det nu blir någon operation.Polly S skrev 2009-11-13 16:14:40 följande:
    :(
  • Velour
    Polly S skrev 2009-11-13 16:34:47 följande:
    hmmpf!hoppas hon får hjälp snart!

annars då, på bättre humör idag, eller lindar du dig fortfarande runt elementet?
    Ja, på bätte humör, men jag väldigt dåligt samvete för mitt dåliga humör igår. Jag var väldigt otrevlig mot allt och alla. Eller otrevlig och otrevlig, jag orkade inte med att vara glad och prata. Ville mest vara för mig själv, men det är otrevligt bemötande enligt mig. Kände mig mest arg på omvärlden..Men bättre idag.
  • Polly S

låter inte som dåligt beteende i mina öron, men det beror kanske på vad man har för normalläga -jag är en ensamvarg och trivs bäst utan en massa folk omkring mig.
    har ju dock ett mkt socialt jobb så efter en arbetsvecka är jag snudd på folkilsk!

Velour skrev 2009-11-13 16:44:15 följande:
    Polly S skrev 2009-11-13 16:34:47 följande: Ja, på bätte humör, men jag väldigt dåligt samvete för mitt dåliga humör igår. Jag var väldigt otrevlig mot allt och alla. Eller otrevlig och otrevlig, jag orkade inte med att vara glad och prata. Ville mest vara för mig själv, men det är otrevligt bemötande enligt mig. Kände mig mest arg på omvärlden..Men bättre idag.
  • Velour

Jag hoppas att jag i mitt nästa liv föds som ett kryp eller nåt, som bara går på ren instinkt. Inga känslor, inga tankar och i synnerhet inga HORMONER Iaf inga hormoner som påverkar såsom det påverkar mig som hona av människoart.

• Ord blind
    Velour skrev 2009-11-13 16:48:07 följande:
    Jag hoppas att jag i mitt nästa liv föds som ett kryp eller nåt, som bara går på ren instinkt. Inga känslor, inga tankar och i synnerhet inga HORMONER Iaf inga hormoner som påverkar såsom det påverkar mig som hona av människoart.
    kag hade jättegärna sluppit hormoner....
  • Velour

Tack. Jag är precis som dig, en ensamvarg som trivs otroligt bra ENSAM, och ofta. När jag är på dåligt humör blir det extra viktigt för mig att vara själv och liksom sjunka in i mig själv. Det är väldigt svårt för mig att hålla masken och vara social och framförallt trevlig, när jag inte mår bra t.ex. när jag har PMS. Grejen är hur jag ska balansera mig inför min son. Han mår ju heller inte bra av att jag blir så instängd och inte orkar med någonting. Mitt dåliga samvete beror till hundra procent på mitt beteende inför min son. Andra runtomring mig förstår mig bättre och kan hantera det.

Du kanske kan ge mig tips på hur jag ska göra, för detta är faktiskt riktigt svårt för mig att hantera, hur medveten jag än är om fenomenet. T.ex. var min son på dåligt humör igår när jag skulle hämta hem honom från dagis och sa vissa saker till mig som jag i vanliga fall bara skulle tycka vore lite halvgulligt. Men istället blev jag otroligt ledsen och sårad och bara slutade prata med honom, eftersom jag ville att han skulle förstå att han hade sårat mig. Mycket omoget av mig, det är jag helt medveten om. Men vill ha tips på hur jag ska kontrollera känslorna när jag befinner mig i ett hormonellt "down".

Polly S skrev 2009-11-13 16:46:56 följande:
    låter inte som dåligt beteende i mina öron, men det beror kanske på vad man har för normalläga -jag är en ensamvarg och trivs bäst utan en massa folk omkring mig.har ju dock ett mkt socialt jobb så efter en arbetsvecka är jag snudd på folkilsk!
  • Velour

Hahah eller hur? Har du många upp- och nedgångar nu när du är gravid?

Ord blind skrev 2009-11-13 16:52:28 följande:

kag hade jättegärna sluppit hormoner....
  • Velour

Mitt dåliga humör brukar bara vara en dag i månaden eftersom det dåliga samvetet som följer äter upp mig inifrån vilket hindrar mig från att fortsätta vara så arg.

• Polly S

jag jobbar imorrn och måste vara trevlig en dag till, hur ska det gå?

• Ord blind
    Velour skrev 2009-11-13 16:54:47 följande:
    Hahah eller hur? Har du många upp- och nedgångar nu när du är gravid?Ord blind skrev 2009-11-13 16:52:28 följande:
    Nej, jag mår bara illa och är stressad med jobbet.
Svar på tråden Tråddödare igen....