Inlägg från: Sedek |Visa alla inlägg
  • Sedek

Tråddödare igen....

Polly S skrev 2009-11-15 21:36:24 följande:
    slökollar på TV, ska snart ta en promenad med hunden. ledig imorrn, skönt! du då, vad gör du i väntan på att få börja jobba igen?
    Har dåligt samvete för att jag inte pluggar utan surfar och kollar på tv samtidigt istället...

Så din man gillar ordvitsar! Min favorit också!

"ser du där borta där det är tänt..., där har jag släckt"
  • Sedek
    Sedek skrev 2009-11-15 21:38:17 följande:
    "ser du där borta där det är tänt..., där har jag släckt"
    Från det ena till det andra...
  • Sedek

Ord blind skrev 2009-11-15 21:42:12 följande:

Jag "bråkar" i en annan tråd och har dåligt samvete för att jag inte pluggar jag med... :)
    Bråka i trådar är underskattat Men nu är det ett tag sedan något triggade igång mig. Nyfiken, vill du avslöja vilken?!
  • Sedek
    Polly S skrev 2009-11-15 21:42:48 följande:
    surfande/TV-tittande är ju suveränt! ha, den ska jag dra för honom sen!
    Kunde massor av ordvitsar förut, men de börjar förtvina. Du missade väl inte min här i tråden innan?

Paret Fritzl ligger i sängen och ska precis släcka lampan och sova, frau Fritzl till Josef - Har du släckt i källaren?

...
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-15 21:44:12 följande:
    Så, här är en till vänsterhänt som precis har kommit hem från ett otacksamt jobb som marknadsundersökare
    Är du en sån där som ringer mitt i maten och frågar om vi har tid att ställa upp på en liten undersökning? Och så frågar man hur lång tid det tar och får till svar ca 45 minuter... har hänt ett par gånger. Då försöker jag svara trevligt men bestämt att jag har inte tid.

Hur är folk flest?
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-15 22:04:19 följande:
    Precis och exakt
    Tack för tipset Nu var det ett tag sedan sist, men jag tror jag är med i Nix registret sedan en tid tillbaka. Vet inte om det hjälper på undersökningar dock.

Men det måste vara lite kul att prata med en massa olika människor hela dagarna
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-15 22:28:18 följande:
    Nix hjälper bara mot försäljning. *moahahha' Nja, kul och kul. Om de är trevliga och pratiga så.
    Attans...

Lovar, ska vara extra trevlig nästa gång
  • Sedek
    Scratchy skrev 2009-11-15 22:29:18 följande:
    Skulle detta också vara roligt? I så fall får du förklara...
    Mm, vet inte om du skulle förstå dock.

Eller så var det för att belysa min egen OT i mitt eget inlägg
  • Sedek
    Polly S skrev 2009-11-15 22:43:36 följande:
    nu blir jag nyfiken: i vilket sammanhang har du sett Velours bröst, eller älskar du ALLA bröst?
    Undrar också var det finns bilder på hennes boobs
  • Sedek
    Scratchy skrev 2009-11-15 22:46:45 följande:
    Okej, det här kanske kommer som en chock men... det finns bröst i verkligheten också, inte bara på bild.
    Ha ha ha...
Svar på tråden Tråddödare igen....