Inlägg från: Sedek |Visa alla inlägg
  • Sedek

Tråddödare igen....

Velour skrev 2009-11-15 22:48:37 följande:
    Bara snälla pojkar får denna ära.
    Jag kan vara snäll om det är det som krävs
  • Sedek
    Polly S skrev 2009-11-15 22:50:08 följande:
    intressant att tråden gick från semantik till "visa (njae, beskriv) pattarna" på relativt kort tid...
    Desperation har inga gränser.
  • Sedek
    Scratchy skrev 2009-11-15 22:51:37 följande:
    (så jag hade spanat in hennes rumpa istället)
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-15 22:55:40 följande:
    Va? Och jag som trodde att du var snäll no matter what! Nä, då får du inte ta del av mina detaljer.
    Jag är det egentligen, ville bara försöka framstå som tuff MEN snäll...

Attans...

Nu går jag o lägger mig.

Scratchy, inboxa om du får några bilder är du snäll, men säg inget
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-16 01:01:06 följande:
    Jag ber verkligen om ursäkt för vissa av mina ordval och hoppas att jag inte får någon anmälning, då jag absolut inte menar att kränka någon egentligen. www.grapheine.com/bombaytv/movie-uk-bdc45d8ef...
    hahahahahahahaha

Sjukt bra, sitter här dubbelvikt av skrattanfall! Nu undrar kollegan i grann-kontoret vad jag håller på med...

Kommer bara på ett sätt att återkoppla detta:

"YOU CAN'T HANDLE THE TRUTH" Fast det finns ju bara ett sätt att ta reda på...
  • Sedek

Angående namngissarleken...

Vill inte outa mig, inboxa om ni såååå gääärna vill veta vad jag heter

Ni kommer ALDRIG gissa mitt rätta namn, lovar. Rickard och allt vad ni föreslog är väldigt långt från sanningen.

Mina förslag:
    Isnogood heter Isverynice
    Scratchy heter Itchy
    Ord blind heter Dyslektia
    Velour heter Farah eller Nahid eller om man spinner på nicket - Sammet
    Fiona heter Prästkrage
    Gaffsan heter Mymlan
    J hjärta A - Johanna
    Griselda - Birgitta
    Qwerty - Folköl Ryden

Fyller på listan efterhand...

• Sedek
    Jagbyttenick skrev 2009-11-16 10:03:52 följande:
    Jahapp, men vet ni vad, Sedek gissade nästan rätt på mitt namn!!! Fast att det börjar på J var väl inte så svart att lista ut? Alla tror att jag heter Johanna fast det gör jag inte! Prästen som skulle döpa mig sade åt min mamma att jag skulle bli döpt till Johanna eftersom han inte trodde att mitt namn var ett riktigt namn. Så hon fick plocka fram bevis för att jag skulle få heta som jag gör. Idag är det dock vanligare, men då - i forntidens ylande dagar - var mitt namn väldigt ovanligt. Madicken hjälpte mig dock (ledtråd) Sedek: Jag tror du heter Derek, låter liksom rätt Isnogood heter Nina Scratchy heter Daniel Ord blind heter Sara Velour heter Azadeh Fiona heter Felicia Gaffsan heter Anna-Lena Griselda - Karin Qwerty - Magnus Var det rätt?
    Nästan rätt på Johanna..., då gissar jag Jonna Speciellt efter att du nämnde Madicken

Derek är fel..., ni kommer aldrig gissa rätt. Den som gissar rätt vinner en dejt med mig Men som sagt, den som vill veta får inboxa.
  • Sedek

Ord blind skrev 2009-11-16 10:14:56 följande:

Nej, jag heter inte Sara.
    Pia?
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-16 13:05:40 följande:
    Sedek, har du sett Scratchys film i inlägg 2641? Du passar som indisk Bollywoodskådis!
    Nej jag måste ha missat det.. Ska genast kolla.
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-16 13:22:32 följande:
    JAg veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet vad du heter....(!)
    Det samma
Svar på tråden Tråddödare igen....