Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare igen....

Sedek skrev 2009-11-29 21:22:26 följande:
    Förstår att jag har den effekten, beklagar det inträffade och försöker reparera skadan genom lite brittisk humor:

... så du inte brottar ner mig
    Vem av er är det som är gorgeous då?
  • Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2009-11-29 16:00:31 följande:
    Ja e också fisk... -För denna dag stämmer det inte ett dugg...då jag är 100% slö o gör absolut ingenting...inte ens att jag försöker få igång någon annan att göra något...
    Nej, jag har nog inte heller inspirerat någon idag Sovit + sovit, sedan julskyltning, handla, städa och tvätta *yay* Nu ska jag krypa ner i badet tror jag!
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2009-11-29 21:33:24 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-11-29 21:26:19 följande: Oups, menade inte så... Ville bara sprida lite Brittisk humor när den är som... bäst
    Ja, satt och kollade lite gamla avsnitt av Smack the pony innan idag också
  • Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2009-11-30 21:35:01 följande:
    Vad jag gjort i helgen.... druckit alkohol....bakat....tagit hand om barnen o djuren... röjt lite på gården....sett på sombiesmatterslafsblodkladd-film...druckit starkvinsglögg m rom ( rekomenderas varmt ) "mums"....sovit länge.....tagit låååånga duschar.... njutit av sista lediga dagarna.....tvättat kläder.....handlat... fixat barnvakt till lillterror när jag ska på jobbets julfest....o säkert en hel del till....
    Låter underbart
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-11-30 22:08:10 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-11-30 22:07:18 följande: Tack Kör namngeneratorn och se vad du eller din son kunde ha hetat.
    Jag borde hetat Emelina och min son Germund
  • Jagbyttenick

Nej, jag måste försvinna igen, tänkte bara kolla vad ni hittar på
    Ses på Avenyn imorgon, alla ni söta stalkare
    (Minuset är att jag måste gå upp kl 5... Det är ju en läggdags, inte en godmorgonstund! :-0)

• Jagbyttenick

Inte läst ett skit men ville bara skicka en hälsning från Götet, om en och en halv timme sitter jag på tåget hem igen!!!

• Jagbyttenick

NU är jag hemma! Så vansinnigt trött och sliten att jag bara orkar vinka åt mina vänner *vinkevink* zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

• Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-03 21:34:21 följande:
    Dagens horoskop: *Väduren - Mycket kan ställas på sin spets idag. Obehagliga sanningar gör sig påminda, men samtidigt får du chansen att ta nya steg som är viktiga för din utveckling. *Oxen - Du har mycket trevligt på gång, men det är svårt med prioriteringar och beslut. Risken för splittring är stor, så det gäller att planera vettigt. *Tvillingarna - Ditt självförtroende stärks i och med att du får tillfälle att göra saker du verkligen är bra på. Du kan också gärna gärna ta mer ansvar inom grupper och föreningar. *Kräftan - Du lyssnar villigt på andras problem, men dina egna behåller du för dig själv. Din fasad är svår att genomskåda, och du kan känna dig ensam trots att du har folk omkring dig. *Lejonet - Ditt livstempo är nog för högt, men du har tack och lov en stor reservkapacitet att ta till när det behövs. Människor fattar snabbt förtroende för dig, även om de inte känner dig. *Jungfrun - Du tror att du har koll på det mesta, men det stämmer inte. Oväntade händelser inträffar, och du kan behöva hjälp att klara av dem. *Vågen - Du ser andra människors goda egenskaper, men när det gäller dig själv är du mer kritisk. Slappna av - ingen annan väntar sig att du ska vara perfekt! *Skorpionen - Du gör av med mycket pengar, och det är nog bra med en åtstramning. En seriös investering kan löna sig, men kontot för lyx och nöjen bör minskas. *Skytten - Förhållandet till både din partner och dina vänner utvecklas till det bättre om du vågar vara ärlig med dina känslor. Det finns ingen anledning att ha en massa hemligheter. *Stenbocken - Dagen är bra för att jobba med egna projekt. Du är koncentrerad och kompromisslös och kan genomdriva det du föresätter dig. *Vattumannen - Du funderar över livet och dig själv, och du söker dig till människor som är filosofiskt lagda. I diskussioner lyssnar du mer än du pratar. *Fiskarna - Du är rastlös och jagar efter nya upplevelser. Löften kan bli svåra att hålla, så försök att inte binda upp dig alltför mycket.
    Stämmer som vanligt det där. Nu har man varit hos tandläkaren idag och fått sitta och jobba hela kvällen och i morgon bitti så väntar gynekologen *oh joy* Min kollega föreslog att man borde börja kombinera de två, så man bara behövde lägga upp sig i en stol och så tog de allt obehagligt på samma gång
    Hörs i helgen trådisar!
Svar på tråden Tråddödare igen....