Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-11-29 00:21:33 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-11-29 00:17:23 följande: Bästa sidan!
    Jag är beroende sedan några veckor tillbaks, måste kolla varje dag
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2009-11-29 00:19:46 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-11-29 00:15:41 följande: Det måste vara väldigt förvirrande ändå, som förstagångsgravid och kanske inte ha så många att prata med. Nu har jag iofs inte läst så jag har ingen aning om vilka frågor som ställs... Jo jag funderade ett tag på att starta en "fråga Dr Sedek" tråd här, men insåg rätt snabbt att inlägg och frågor skulle antagligen bli ohanterligt och jag har begränsat med tid att svara Öppna eget som coach du - ser fram emot båtträffen för oss tråddödare
    Tror inte du vill veta vilka frågor som ställs, man blir så trött när man läser där.
    Kom på en nackdel med coachingen; vill folk erkänna att de inte vet hur man tänker? Kan de då tänka så långt att de ska skaffa sig en coach? Hmm, får nog ta den där idén några varv till kring min stökiga hjärna...
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-11-29 00:29:54 följande:
    www.peopleofwalmart.com/
    Åh ja gud, snacka om "backtitties"!!!. Skrattade så jag grät innan idag åt min sambos besök på sidan där en icke vacker rumpa tittar ut under en minikjol, han tittade i max 1 sekund och scrollade sedan nedåt så fort att scrollhjulet höll på att fatta eld
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-11-29 00:38:39 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-11-29 00:33:39 följande: Hahah, mardröm för honom va? Själv har jag ännu inte kommit till den bilden än.
    Den ligger på sidan fyra, men den är inte ensam i sitt slag och inte det värsta jag sett
  • Jagbyttenick

Nej, nu är det sovdags igen, ska läsa en ny bok som kom med posten i veckan Eller rättare sagt fyra, men jag börjar med del 1, tänkte jag
    Nattinatti trådisar

• Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2009-11-29 00:43:06 följande:
    Backtittiesarna på sidan elva måste vara de bästa i alla fall.
    Japp, de snyggaste och mest symmetriska
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-11-29 00:43:41 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-11-29 00:40:48 följande: Hmm..den var inte på sidan fyra. Men jag kommer komma till den hursomhelst.
    www.peopleofwalmart.com/ Den här var det han inte gillade. Tycker det finns mycket värre bilder ärligt talat
  • Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2009-11-29 13:03:22 följande:
    God morgon Strålande sol ute i dag...synd bara att den döljs av en tjock dimma......
    Ja tyvärr, här visade den sig imorse, men jag orkade inte bylta på lilleman och gå ut. Och nu är det mulet. Jaja, men senare ska vi åka in till city och gå på julskyltningen, de är helt galet engagerade i den här stan.

www.malmocity.se/wp-content/uploads/file/Jul%20i%20city%20kalendarium%20press.pdf

Men det lär ju vara kul för lillen, en liten stund, tills jag får panik av trängseln. Ska bli kul att se vad han tycker när han får se tomten osv
Svar på tråden Tråddödare igen....