Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare igen....

Förlåt tråden men jag är fortfarande för trött för att skriva här Men jag läser och tänker på er, räcker det? Nu sova! (PS Min trollunge är 20 månader gammal idag )

• Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-04 23:15:21 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-12-04 23:11:17 följande: GRATTIS! Fick han nåt fint?
    Nej inte direkt, han lär ju få desto mer på julafton I eftermiddag ska vi ut och shoppa julklappar. Ångest på hög nivå, men samtidigt vill jag ha det gjort! Har ni (om ni firar jul dvs) fixat allt redan eller?
    I år har jag ingen bra julstämning alls, i fjol bakade jag lussekatter, kokade knäck och gjorde egen starkvinsglögg. I år har jag knappt ätit en pepparkaka och vi har bara satt upp ljusstakarna.
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-04 23:36:17 följande:
    Jag har bara ätit chokladdoppade jorgubbar en enda gång i hela mitt liv och då tömde jag hela korgen för det var så underbart gott!! Men tyvärr gillar jag inte champagne Inte vin heller för den delen..
    Åh supersmarrigt, sitter här och dreglar nu ju
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2009-12-05 00:19:21 följande:
    You go girl! ...neeeeeej! Inte nu igen... Går och kissar utan att stänga locket.
    Glöm inte att öppna det först bara
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-05 02:07:08 följande:
    WOW vilket nummer jag haffade (6565)!!
    Ja, och så tog du 6464 också *avundsjuk*
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-05 00:27:18 följande:
    Jag har skrivit 1679 inlägg i denna tråd! Detta är allra första gången jag deltar så frenetiskt i en tråd.
    Jag har bara skrivit 395 och jag tycker jag är här och skriver jämt!
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2009-12-05 23:40:33 följande:
    Khomeini verkade ju inte vara den vassaste kniven i lådan direkt. Han är ju en sån man kanske borde vetat vem det var...
    Du missade lite av samhällskunskapen i skolan kanske?
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-05 23:47:52 följande:
    Men Sedek! Nu blir jag besviken på dig Vet du inte vem Khomeini var? Han användes ju av världens stormakter till att göra Iran till det vi ser idag! Jag vore inte här om det inte vore för bl.a. Khomeini.
    Lite så jag tänkte, har man en tjej från Iran i tråden får man ju fräscha upp kunskaperna också
    Nice to see you too
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2009-12-05 23:46:41 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-12-05 23:44:37 följande: Heeej! Nej jag var nog med på lektionen, men det var väl annat som distraherade mig på den tiden... Några smygande gubbar utanför hotellet i GBG???!!!
    Hehe, hormoner eller?
    Stötte faktiskt ihop med en kollega utanför hotellet när jag var lite smålullig av mina två glas vin och baileys och stod och rökte en cigg Han anmärkte dagen efter att jag verkade riktigt packad
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-05 23:52:02 följande:
    Bra film på TV4!!!! 25th hour! Edward....åååhhh...
    Jaså du gillar den typen? Inget för mig... Jag vill ha bredaxlade långa och håriga män
Svar på tråden Tråddödare igen....