• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2009-11-20 22:20:51 följande:
    Du menar min nya avatar? Jag undrade just när någon skulle kommentera den. Antar att eftersom alla måste ha sett den och ingen sagt något så var den inte så populär.Men jag drömde om just den ormen i natt, så jag tyckte att den passade.
    Älskar ormar..o det syntes på lång väg.... ett stort plus till dig..!
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-20 22:19:27 följande:
    Ja, Scratchy kan ju låna Sedeks dotter! Han vill ju mer än gärna hyra ut henne. Det blir win-win för båda egentligen. Sedek får lite avlastning och Scratchy kan öva på sin fadersroll
    Jag fattar inte alls hur jag vinner på det. Jag vill ju inte ha barn... hur tjänar jag då på att ta hand om ett? Det är inte att göra barn jag har något emot, utan att ha dem...
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-20 22:20:51 följande:
    Du menar min nya avatar? Jag undrade just när någon skulle kommentera den. Antar att eftersom alla måste ha sett den och ingen sagt något så var den inte så populär.Men jag drömde om just den ormen i natt, så jag tyckte att den passade.
    JOO, jag tänkte faktiskt kommentera den! Det är fin Jag gillar faktiskt ormar, men bara om de är avgiftade (eller vad det heter).
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2009-11-20 22:23:13 följande:
    Jag fattar inte alls hur jag vinner på det. Jag vill ju inte ha barn... hur tjänar jag då på att ta hand om ett? Det är inte att göra barn jag har något emot, utan att ha dem...
    Näe...ge faan i o yngla av dig....fortsätt träna..d e de bästa av allt...
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-11-20 22:22:04 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-11-20 22:20:08 följande: Oj, gick det så långt?? Skönt att det har blivit bättre nu.
    Tack, ja, så var försiktig och låt det inte ta överhanden!
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-20 22:23:13 följande:
    Jo, det vinner du på. Du lär dig ju att hantera oron och kanske släpper rädslan och helt plötsligt inser du att det inte är så farligt att ha barn egentligen. Du måste ju pröva innan du kan fatta ett hundraprocentigt beslut, så det bästa är ju att umgås med någons barn (eller hyra Sedeks dotter) under en tid så du kan se saker o ting ur ett annat perspektiv också
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-11-20 22:25:18 följande:
    Tack, ja, så var försiktig och låt det inte ta överhanden!
    Yep, i'm working on it!
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-20 22:23:30 följande:
    JOO, jag tänkte faktiskt kommentera den! Det är fin Jag gillar faktiskt ormar, men bara om de är avgiftade (eller vad det heter).
    Anakondor är inte giftiga.
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2009-11-20 22:17:19 följande:
    Isnogood, vad menade du egentligen när du skrev "full eller ful"?
    Att...ja då såg mig som bara full...men när jag gått förbi spegeln så vet jag att även ful stämmer in....

Så...nu kan jag skriva FULL och FUL

"Vinglar ut o röker"
Svar på tråden Tråddödare igen....