• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Scratchy
    Scratchy skrev 2009-11-20 22:38:31 följande:
    Du kanske super dig själv ful?
    Jag menar, om spegelbilden pratar med dig så kanske du borde trappa ner antingen på medicinen eller alkoholen, eller helt enkelt låta blir att kombinera dem. Eller börja med medicinen eller sluta med alkoholen. Välj själv...
  • Sedek

Oj vad ni skriver...

Hyra min dotter - jajamensan, säg bara till så sätter jag henne på tåget med en napp, gosefilt, välling och en tv med Teletubbies så klarar hon sig några timmar till en tågstation någonstans nära dig

Isnogood - du är fin, det tycker nog alla utom du Måste vara fel på dina ögon bara.

Scratchy - snygg orm, drömde du att du var Adam i Lustgården och blev lockad att äta äpple kanske?

Velour - Tycker också en hästträff hemma hos Isnogood skulle vara en höjdare om nu inte hon vägrade ge ut en karta till hennes hus

M hjärta A - godnatt på dig!

• Isnogood
    Scratchy skrev 2009-11-20 22:38:31 följande:
    Du kanske super dig själv ful?
    Näpp...den säger samma sak i nyktert tillstånd....
    -Neeeej...menar inte bokstavligt talat....mer...bildligt.....
    Scratchy skrev 2009-11-20 22:39:43 följande:
    Jag menar, om spegelbilden pratar med dig så kanske du borde trappa ner antingen på medicinen eller alkoholen, eller helt enkelt låta blir att kombinera dem. Eller börja med medicinen eller sluta med alkoholen. Välj själv...
    Får inte äta mediciner......e inte tillräckligt galen....eller sjuk..eller...nått...

Skål på er...Bols här...ni då..?
  • Sedek
    Scratchy skrev 2009-11-20 22:39:43 följande:
    Eller alkoholen först och medicinen (huvudvärkstabletter) dagen efter...

Är själv inne på mitt andra glas vin i kväll, inte bra säger jag, inte bra.
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-20 22:41:44 följande:
    Skål på er...Bols här...ni då..?
    Gröna bananen?

Glas två av ett sydafrikanskt vin. Garanterat sista för jag köpte bara en halvflaska för säkerhetsskull...
  • Scratchy

Skulle vara jättetrevlig med en träff hos Isnogood. Tyvärr är jag allergisk mot henne...

• Isnogood

Något mysko...jag började för ett tag sedan få mail från någon jag inte vet vem det är...det gäller vaccinet för svininfluensan....får nya mail med gämna mellanrum o hon skickar till flera samtidigt..men ingen av mailadresserna är några jag känner till...tydligen någon som inte tycker att jag ska vaccinera...

• Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-20 22:41:26 följande:
    Oj vad ni skriver...Hyra min dotter - jajamensan, säg bara till så sätter jag henne på tåget med en napp, gosefilt, välling och en tv med Teletubbies så klarar hon sig några timmar till en tågstation någonstans nära dig Isnogood - du är fin, det tycker nog alla utom du Måste vara fel på dina ögon bara.Scratchy - snygg orm, drömde du att du var Adam i Lustgården och blev lockad att äta äpple kanske?Velour - Tycker också en hästträff hemma hos Isnogood skulle vara en höjdare om nu inte hon vägrade ge ut en karta till hennes hus M hjärta A - godnatt på dig!
    HA...en hästträff....har jag missat att ni ens har nämnt....

Aha..en karta till mitt hus...OK...jag kan auta det HÄR:

Jag bor 1 mil utanför den OTROLIGT (inte) stora staden Katrineholm...de ni... wow liksom....
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-20 22:44:16 följande:
    Gröna bananen?Glas två av ett sydafrikanskt vin. Garanterat sista för jag köpte bara en halvflaska för säkerhetsskull...
    Näpp...Bols....men endå inte långt ifrån...för den smakar banan.....
Svar på tråden Tråddödare igen....