• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-20 22:25:22 följande:
    Jo, det vinner du på. Du lär dig ju att hantera oron och kanske släpper rädslan och helt plötsligt inser du att det inte är så farligt att ha barn egentligen. Du måste ju pröva innan du kan fatta ett hundraprocentigt beslut, så det bästa är ju att umgås med någons barn (eller hyra Sedeks dotter) under en tid så du kan se saker o ting ur ett annat perspektiv också
    Men det finns ju barn överallt. Usch!
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2009-11-20 22:26:53 följande:
    Anakondor är inte giftiga.
    Dom "stryper" sitt byte va....
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-20 22:26:53 följande:
    Anakondor är inte giftiga.
    OK, kunde inte se att det var en anakonda. Så du gillar att kväva folk?
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-11-20 22:25:58 följande:
    Nä nu ska jag se mer Idol och sen sova!Natti alla "threadkillers"!
    Ha det så trevligt Godnatt!
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-20 22:27:34 följande:
    Att...ja då såg mig som bara full...men när jag gått förbi spegeln så vet jag att även ful stämmer in....Så...nu kan jag skriva FULL och FUL "Vinglar ut o röker"
    Nää, jag tycker inte alls att du är ful!
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-20 22:27:47 följande:
    Men det finns ju barn överallt. Usch!
    Hoppsan, skriv detta i vilken annan tråd som helst, så får du se på reaktioner

Nä, jag skämtade, men var liiiite allvarlig. Jag vet att det finns många som inte vill ha barn. Det är liksom inget MÅSTE att skaffa barn eller vilja ha barn. Min yngsta syster är en av dem som inte gillar barn så värst. Dock älskar hon min son
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-11-20 22:32:03 följande:
    Nää, jag tycker inte alls att du är ful!
    He he he..min spegelbild säger någe heeelt annat till mig....faan..tror ja kommer vara döv i morgon...men de gör inge...då slipper ja juh höra huvudet smälla..
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-20 22:30:40 följande:
    OK, kunde inte se att det var en anakonda. Så du gillar att kväva folk?
    Nej, men den gillade att kväva min arm. Från det att jag tagit tag i den så tog det bara en halv sekund så hade jag den fyra varv om armen. Det var... eh... mysigt.

Den som tog kortet var extremt ormrädd så han höll sig på några meters avstånd. Det han inte märkte var att han ställt sig under ett träd där det låg en flera meter lång boa-orm ihopringlad och typ stack ner huvudet och nästan slickade på honom (för att lukta med tungan antar jag). Tänkte att det var bäst för honom att inte veta om det så ingen sa någon till honom, varken före eller efter. Han vet fortfarande inte om det.
  • Scratchy
    Isnogood skrev 2009-11-20 22:34:51 följande:
    He he he..min spegelbild säger någe heeelt annat till mig....faan..tror ja kommer vara döv i morgon...men de gör inge...då slipper ja juh höra huvudet smälla..
    Du kanske super dig själv ful?
Svar på tråden Tråddödare igen....