• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-20 22:37:24 följande:
    Nej, men den gillade att kväva min arm. Från det att jag tagit tag i den så tog det bara en halv sekund så hade jag den fyra varv om armen. Det var... eh... mysigt.Den som tog kortet var extremt ormrädd så han höll sig på några meters avstånd. Det han inte märkte var att han ställt sig under ett träd där det låg en flera meter lång boa-orm ihopringlad och typ stack ner huvudet och nästan slickade på honom (för att lukta med tungan antar jag). Tänkte att det var bäst för honom att inte veta om det så ingen sa någon till honom, varken före eller efter. Han vet fortfarande inte om det.
    Så det är du på din avatar? Vi fick alltså se en liten glimt av dig? Känns som att ha vunnit på lotto eller nåt

Hahha, vad omtänksamt av er! Sådär är jag med spindlar.
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2009-11-20 22:44:28 följande:
    Skulle vara jättetrevlig med en träff hos Isnogood. Tyvärr är jag allergisk mot henne...
    Scratchy skrev 2009-11-20 22:45:49 följande:
    ... islandsstoet alltså...
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-20 22:53:02 följande:
    Så det är du på din avatar? Vi fick alltså se en liten glimt av dig? Känns som att ha vunnit på lotto eller nåt Hahha, vad omtänksamt av er! Sådär är jag med spindlar.
    Japp, det är min vackra vänsterhand ni ser på bilden.
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-20 22:45:17 följande:
    Något mysko...jag började för ett tag sedan få mail från någon jag inte vet vem det är...det gäller vaccinet för svininfluensan....får nya mail med gämna mellanrum o hon skickar till flera samtidigt..men ingen av mailadresserna är några jag känner till...tydligen någon som inte tycker att jag ska vaccinera...
    Vad knasigt! Men har du vaccinerat dig och dina barn?
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-20 22:58:06 följande:
    Japp, det är min vackra vänsterhand ni ser på bilden.
    Du menar den "dysfunktionella" handen?
  • Scratchy
    Isnogood skrev 2009-11-20 22:47:40 följande:
    Jag bor 1 mil utanför den OTROLIGT (inte) stora staden Katrineholm...de ni... wow liksom....
    Aj då...
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-20 23:01:40 följande:
    Du menar den "dysfunktionella" handen?
    Nej... jag har inga dysfunktionella händer. Det är bara högerhänta och vänsterhänta som har.
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-20 22:47:40 följande:
    HA...en hästträff....har jag missat att ni ens har nämnt....Aha..en karta till mitt hus...OK...jag kan auta det HÄR:Jag bor 1 mil utanför den OTROLIGT (inte) stora staden Katrineholm...de ni... wow liksom....
    Du och jag bor nära varann! Även om jag inte vilket åt vilket håll den där milen är.
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-20 23:03:58 följande:
    Nej... jag har inga dysfunktionella händer. Det är bara högerhänta och vänsterhänta som har.
    Ah, just det. Du är ambidexter. Aja, då får jag väl bli ensam då, som den mindre värda vänsterhänt jag är....
Svar på tråden Tråddödare igen....