Inlägg från: Sedek |Visa alla inlägg
  • Sedek

Tråddödare igen....

Jagbyttenick skrev 2009-11-16 22:07:58 följande:
    Jaså? Då luras de då www.mornington.se/goteborg/
    Nej det är han som luras. Jag har också bott på hotell på Avenyn, många gånger.
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2009-11-16 22:15:47 följande:
    Jo, jag vet Vi slapp iallafall Scandic Backadal långt åt skogen för jag var sneaky och hittade bättre erbjudande på Avenyn
    Backadal är äckligt, bo inte där.

Inte för att skryta, men jag har faktisk bott på alla utom ett Scandichotell i hela Sverige. Kiruna saknas ännu...
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-16 22:16:34 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-11-16 22:11:22 följande: Layla fra Grafarkoti... Försök ropa DET snappt om ni kan... -Hon e helt underbar, väldigt cool på alla sätt o vis....men det e JÄTTEkul o se när hon äter något hon aldrig (uppenbarligen) har ätit förut....trodde inte en häst kunde göra så många olika sorters grimaser....men NU vet jag....
    Oj, vet hästen vad den heter. Alltså kan du ropa på den

Undrar en som inte kan så mycket om hästar, mer än att man kan longera
  • Sedek
    Scratchy skrev 2009-11-16 22:21:07 följande:
    Aha... det är Sedek som ligger bakom fusk-hotellet...
    Min hobby, att driva svart hotellverksamhet. Och då menar jag inte att de anställda kommer från Afrika utan att verksamheten sker utan alla myndigheters vetskap...
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2009-11-16 22:22:25 följande:
    Ja precis, IT-killarna på jobb skvallrade, så jag gjorde undanmanöver Och lovade åka buss till kontoret som ligger långt åt skogen
    Jaha så Madicken ska på storstadsvisit med andra ord
  • Sedek
    Polly S skrev 2009-11-16 22:25:57 följande:
    Själv ska jag göra tvärt om, ska vi byta?
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-16 22:30:11 följande:
    Har du bott i Linköping?
    Självklart På alla 3 faktisk!

Är du Linköpingsbo?
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-16 22:33:28 följande:
    Kallar henne än så länge för "hästen eller "vännen"....jag e inte så bra på Isländska... -Hästar kan lära sig att komma när man ropar deras namn... men här så brukar hingstarna komma när man ropar "grabbarna" o Aileen (tinkerstoet) kommer när man ropar "liiinen" el "hästarna" (ropade alltid "hästarna" när hon o Maxi gick tillsammans...) så.... Däremot så verkar det kunna ta lååååång tid innan vi kan släppa ihop stona med varandra...Aileen är en riktig argbigga som sparkar o biter innan någon får chans att göra något annat...tyvär så verkar det vara på det stadiumet ännu...de fick nämnligen lukta på varandra i stallet med boxdörr emellan...small bra i brädorna...
    Hääääästen... Ja det funkar ju bra. Är väl ok så länga man bara ropar det efter sin häst och inte sin fru
Svar på tråden Tråddödare igen....