• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour
    Ja, det var tyvärr det jag gjorde..Men jag hoppas att jag får uppleva lite av allt det roliga och spännande jag har gått miste om, som han aldrig ville ta del av.
    Fast inte med någon som ger mig det roliga och spännande bara för att JAG ska få uppleva det och TA IGEN det jag gått miste om. Nej, jag vill uppleva det med någon som DELAR det med mig och själv UPPLEVER det lika mycket som jag. Som är på samma nivå som mig. Förstår du vad jag menar?
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-11-26 20:56:53 följande:
    Polly S skrev 2009-11-26 20:54:50 följande: Ja, det var tyvärr det jag gjorde..Men jag hoppas att jag får uppleva lite av allt det roliga och spännande jag har gått miste om, som han aldrig ville ta del av.
    Men du, man kan inte uppskatta det som är spännande och roligt om man aldrig har haft tråkigt
  • Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2009-11-26 20:59:57 följande:
    Men du, man kan inte uppskatta det som är spännande och roligt om man aldrig har haft tråkigt
    Jag vet... det är därför jag känner mig så blasé... jag har verkligen roligt jämt... oooooh, va roligt jag har!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-11-26 20:59:57 följande:
    Jag fungerar inte så. Å andra sidan tycker jag att sju år i ett skitförhållande är för lång tid för att ha så tråkigt. Jag förtjänade mycket mer än så, men det såg inte jag.

Äsch, nu blir jag sentimental. Sånt här river upp många sår hos mig.
  • Polly S

inte samma sak nu när klockan är typ 8 innan det blir ljust...

Jagbyttenick skrev 2009-11-26 20:53:39 följande:
    Mmm Söndag morgon klockan fem när daggen glittrar i soluppgången
  • Polly S

var det länge sen ni gjorde slut?

Velour skrev 2009-11-26 21:04:23 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-11-26 20:59:57 följande: Jag fungerar inte så. Å andra sidan tycker jag att sju år i ett skitförhållande är för lång tid för att ha så tråkigt. Jag förtjänade mycket mer än så, men det såg inte jag. Äsch, nu blir jag sentimental. Sånt här river upp många sår hos mig.
  • Velour
    Polly S skrev 2009-11-26 21:08:39 följande:
    var det länge sen ni gjorde slut?
    Vi skilde oss 2005, men än idag försöker han sätta stopp för mig att kunna njuta av livet. Han kommer att gå i taket i januari när han får veta att jag har åkt till en annan stad och träffat er.
  • Polly S

men då är det ju länge sen, dags för honom att gå vidare!

va, har ni bestämt dejt nu?

Velour skrev 2009-11-26 21:10:26 följande:
    Polly S skrev 2009-11-26 21:08:39 följande: Vi skilde oss 2005, men än idag försöker han sätta stopp för mig att kunna njuta av livet. Han kommer att gå i taket i januari när han får veta att jag har åkt till en annan stad och träffat er.
  • Velour
    Polly S skrev 2009-11-26 21:12:00 följande:
    men då är det ju länge sen, dags för honom att gå vidare!va, har ni bestämt dejt nu?
    Ja, försök övertyga honom om det, den psykopaten.

Javisst ja! Vår dejt!
  • Velour

HALLÅ ALLA!

Helgen mellan 29 och 31 januari har jag tänkt vara bästa tillfället för oss att träffas! Om ingen blir sjuk eller på något annat sätt får hinder, så hoppas jag att vi kan träffas då. Förhoppningsvis är vi fortfarande vän med Isnogood när tiden är kommen

Det som återstår att planera är medtagandet av ät- och drickbart och eventuellt material för övernattning.

Svar på tråden Tråddödare igen....