• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Isnogood

Bästa metoden att lyckas här i livet är att alltid gå på tårna. Andras tår.

Källa: Aristoteles Onassis

• Velour
    Polly S skrev 2009-11-26 20:43:41 följande:
    åh, håller med! jag vänder nästan alltid på dygnet på somrarna, Maken och jag brukar ta nattpromenader när det börjar ljusna, underbart.
    Vad jag många gånger själv önskat att jag hade haft någon som hade kunnat sällskapa mig för en ljus nattpromenad, sådär två-tre på natten!

En annan intressant gång var när det var höst och becksvart ute och dimman låg otroligt tät. DÅ kändes det så otroligt mysigt så jag ville gå ut och ta en promenad. Men exet bangade, den tönten!
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-26 20:44:27 följande:
    Bästa metoden att lyckas här i livet är att alltid gå på tårna. Andras tår.Källa: Aristoteles Onassis
  • Polly S

var han mörkrädd, stackaren?

Velour skrev 2009-11-26 20:47:58 följande:
    Polly S skrev 2009-11-26 20:43:41 följande: Vad jag många gånger själv önskat att jag hade haft någon som hade kunnat sällskapa mig för en ljus nattpromenad, sådär två-tre på natten! En annan intressant gång var när det var höst och becksvart ute och dimman låg otroligt tät. DÅ kändes det så otroligt mysigt så jag ville gå ut och ta en promenad. Men exet bangade, den tönten!
  • Velour
    Polly S skrev 2009-11-26 20:50:13 följande:
    var han mörkrädd, stackaren?
    Nej, men han var den tråkigaste människa jag någonsin stött på. Sju år av mitt liv slösade jag på honom och jag kan inte säga att jag har upplevt så mycket som jag hade velat.
  • Velour
    Nej, men han var den tråkigaste människa jag någonsin stött på. Sju år av mitt liv slösade jag på honom och jag kan inte säga att jag har upplevt så mycket som jag hade velat.
    Fast vi kanske bara hade olika intressen...
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2009-11-26 20:43:41 följande:
    åh, håller med! jag vänder nästan alltid på dygnet på somrarna, Maken och jag brukar ta nattpromenader när det börjar ljusna, underbart.
    Mmm Söndag morgon klockan fem när daggen glittrar i soluppgången
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-11-26 20:53:39 följande:
    Mmm Söndag morgon klockan fem när daggen glittrar i soluppgången
    .......
  • Polly S

livet är för kort för att nöja sig.

Velour skrev 2009-11-26 20:52:11 följande:
    Polly S skrev 2009-11-26 20:50:13 följande: Nej, men han var den tråkigaste människa jag någonsin stött på. Sju år av mitt liv slösade jag på honom och jag kan inte säga att jag har upplevt så mycket som jag hade velat.
    Velour skrev 2009-11-26 20:53:25 följande:
    Fast vi kanske bara hade olika intressen...
  • Velour
    Polly S skrev 2009-11-26 20:54:50 följande:
    livet är för kort för att nöja sig.
    Ja, det var tyvärr det jag gjorde..Men jag hoppas att jag får uppleva lite av allt det roliga och spännande jag har gått miste om, som han aldrig ville ta del av.
Svar på tråden Tråddödare igen....