Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare igen....

Velour skrev 2009-12-09 23:43:40 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-12-09 23:39:24 följande: Illa. Men jag hoppas verkligen att det lugnar ner sig hos dig. Du har flera gånger skrivit här om all stress och hålligång.
    Ja, men det är en extrem situation just nu, och därför har jag bara som mål att klara mig fram till årsskiftet för att i januari förhoppningsvis kunna komma ikapp. Känns både jättejobbigt och spännande med utmaningen liksom. Men jag kanske skulle undvika att sitta här halva nätterna så hade det kanske gått bättre med sömnen :-P
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-09 23:44:58 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-12-09 23:40:10 följande: RÖD! Det blir jag också. Jag har väldigt vit hy jämfört med många andra iranier och det krävs mycket solning för att jag ska få lite färg. Men innan jag får fin färg måste jag gå igenom det röda stadiet
    Jag får ingen färg tycker jag. Har lite "rödhårig" pigment, för jag får fräknar och är så blek att jag är genomskinlig nästan. Och så får man ju kommentaren; "men du som har brunt hår måste ju ha lätt för att få färg" Eh, nej!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-09 23:48:27 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-12-09 23:44:19 följande: Intressant! Ska du planera att ni ska till konsert? Vad roligt! Vem/vilka ska ni se?
    Vi ska se en gammal arbetskompis som har ett synthpop-band spela på en krog här i stan
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-09 23:53:01 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-12-09 23:47:44 följande: Jag har också den fördomen *skäms* Så du har också svårt att få färg...När jag var väldigt, väldigt ung provade jag brun utan sol och istället för att bli brun blev jag gul. Så hade jag tid hos en läkare, för något annat, och han blev helt häpen och utbrast: Varför är du så gul? Har du en sjukdom eller nåt? Det var riktigt pinsamt!
    Orange har jag blivit ibland av BUS. Men nuförtiden finns det väldigt bra sorter som gradvis bygger upp färgen, det är enda sättet för mig att bli brun
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-10 00:07:06 följande:
    Orange Använder du alltså brun utan sol? Vad kul med din vän som ska spela! Hoppas ni får det jättemysigt. Men nu tänkte jag överraska dig och säga att jag ska lägga mig Så jag hoppas att även du får en god natts sömn och vaknar utvilad! Kram och godnatt!
    Nämen vaaa Tack vännen, detsamma till dig och sov gott!
  • Jagbyttenick
    Hej!Jag är här igen! Hur är det idag?
    Ah, det är så trögt idag samtidigt som stressigt Bläbläblä! Nån som vill ge mig en styrkekram? Eller styrketår kanske?
  • Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2009-12-10 18:50:39 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-12-10 14:05:52 följande: Här får du både styrkekramar o styrketårar ( vad det sist nämnda nu är för något...) Förstår precis hur det kan vara....
    Tack Styrketår --> www.woxikon.com/swe/styrket%C3%A5r.php
  • Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2009-12-10 18:51:52 följande:
    Ah..kanske skulle ha med länken också.... "bankar skallen i väggen i hopp om att det blir bättre" www.familjeliv.se/Forum-9-191/m47019903.html
    Isnogood skrev 2009-12-10 18:52:36 följande:
    He he...tycker om denna... Döden är livets sätt att säga att du fått sparken. Källa: R. Geis
    Hehehe
Svar på tråden Tråddödare igen....