• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-05 23:06:17 följande:
    För att höra honom tala, Benny Hinn alltså.Men det var inte därför jag var där sist han var i Sverige...
    Men tror du på Humbug-Hinn?

"Det var inte därför ag var där sist..." Du tänker inte säga varför du var där, va?
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-05 23:06:31 följande:
    Vet du inte? DET var konstigt!
    Iofs har jag ingen katolsk bakgrund, så det kan nog bero på det.

Vet du?
  • Velour

Motsvarigheten till Hinn finns det gott om inom islam också...*ryyyys*

• Velour
    Sedek skrev 2009-12-05 23:10:50 följande:
    Iofs har jag ingen katolsk bakgrund, så det kan nog bero på det.Vet du?
    Varför ska jag veta det? Jag är inte ens troende...
  • Velour

Du tänker inte säga varför du träffade honom?

• Sedek
    Velour skrev 2009-12-05 23:07:29 följande:
    Men tror du på Humbug-Hinn? "Det var inte därför ag var där sist..." Du tänker inte säga varför du var där, va?
    Både ja och nej. Om man ser till vad han säger om kristenheten, världen, människor osv så tror jag det mesta är rätt så vettigt och värt att lyssna på. Har iofs inte hört så mycket men vad andra säger och det lilla jag hört och läst om honom.

Anledningen till att jag var där under hans Sverigebesök... Ledtråd:

• Sedek
    Velour skrev 2009-12-05 23:11:21 följande:
    Motsvarigheten till Hinn finns det gott om inom islam också...*ryyyys*
    Gör det ? Hur funkar det då?
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-05 23:11:49 följande:
    Varför ska jag veta det? Jag är inte ens troende...
    Det är nog många icketroende som vet det, kanske du var en av dem... Men ok, får väl googla fram det själv då
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-05 23:13:38 följande:
    Både ja och nej. Om man ser till vad han säger om kristenheten, världen, människor osv så tror jag det mesta är rätt så vettigt och värt att lyssna på. Har iofs inte hört så mycket men vad andra säger och det lilla jag hört och läst om honom.Anledningen till att jag var där under hans Sverigebesök... Ledtrå

Var du hans livvakt här i Sverige?

Men du? Du verkar ha en positiv inställning till livet och människor samt ett öppet sinne. Inte behöver du lyssna på en man som tror att han har övernaturliga krafter?
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-05 23:14:04 följande:
    Gör det ? Hur funkar det då?
    Tja, de går inte runt och kör med handpåläggning och låtsas att de har guds övernaturliga krafter. Men de tror så stenhårt att de verkligen kan övertyga andra att de är övermänniskor

Visst, vill man tro på sånt så får man väl göra det. Det är ens personliga förlust. För inte tror du väl att Khomeini var en övermänniska och en av guds utvalda?
Svar på tråden Tråddödare igen....