• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-05 23:33:45 följande:
    Jag har en så ren själ så jag behöver ingen bön Men tack för omtanken!
    Haha Bra svar!

Varsågod
  • Sedek

Khomeini verkade ju inte vara den vassaste kniven i lådan direkt. Han är ju en sån man kanske borde vetat vem det var...

• Jagbyttenick
    Sedek skrev 2009-12-05 23:40:33 följande:
    Khomeini verkade ju inte vara den vassaste kniven i lådan direkt. Han är ju en sån man kanske borde vetat vem det var...
    Du missade lite av samhällskunskapen i skolan kanske?
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2009-12-05 23:44:37 följande:
    Heeej!

Nej jag var nog med på lektionen, men det var väl annat som distraherade mig på den tiden...

Några smygande gubbar utanför hotellet i GBG???!!!
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-05 23:40:33 följande:
    Men Sedek! Nu blir jag besviken på dig

Vet du inte vem Khomeini var? Han användes ju av världens stormakter till att göra Iran till det vi ser idag! Jag vore inte här om det inte vore för bl.a. Khomeini.
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-05 23:44:37 följande:
    Nice to see you here babe!!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-05 23:47:52 följande:
    Men Sedek! Nu blir jag besviken på dig Vet du inte vem Khomeini var? Han användes ju av världens stormakter till att göra Iran till det vi ser idag! Jag vore inte här om det inte vore för bl.a. Khomeini.
    Lite så jag tänkte, har man en tjej från Iran i tråden får man ju fräscha upp kunskaperna också
    Nice to see you too
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2009-12-05 23:46:41 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-12-05 23:44:37 följande: Heeej! Nej jag var nog med på lektionen, men det var väl annat som distraherade mig på den tiden... Några smygande gubbar utanför hotellet i GBG???!!!
    Hehe, hormoner eller?
    Stötte faktiskt ihop med en kollega utanför hotellet när jag var lite smålullig av mina två glas vin och baileys och stod och rökte en cigg Han anmärkte dagen efter att jag verkade riktigt packad
  • Velour

Bra film på TV4!!!! 25th hour! Edward....åååhhh...

• Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-05 23:49:47 följande:
    Lite så jag tänkte, har man en tjej från Iran i tråden får man ju fräscha upp kunskaperna också Nice to see you too
Svar på tråden Tråddödare igen....