• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-05 23:52:02 följande:
    Bra film på TV4!!!! 25th hour! Edward....åååhhh...
    Jaså du gillar den typen? Inget för mig... Jag vill ha bredaxlade långa och håriga män
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-05 23:51:08 följande:
    Hehe, hormoner eller?Stötte faktiskt ihop med en kollega utanför hotellet när jag var lite smålullig av mina två glas vin och baileys och stod och rökte en cigg Han anmärkte dagen efter att jag verkade riktigt packad
    Åh, jag borde ha varit där så kunde vi dricka och röka ihop

(fan att du inte kommer till trådträffen)
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-05 23:53:40 följande:
    Jaså du gillar den typen? Inget för mig... Jag vill ha bredaxlade långa och håriga män
    Jag gillar också bredaxlade män, som Sedek ungefär...men Edward är ett undantag.
  • Polly S

hej!
    snart läggdags efter en intensiv dag med Makens familj!
    svägerskorna tittar (och kommenterar elakt) "Kingdom of Heaven" men jag orkar inte, trots att det är en rolig film att trasha annars.
    ingen som dreglar över Orlando och tar illa upp hoppas jag?

• Jagbyttenick
    Polly S skrev 2009-12-05 23:57:48 följande:
    hej! snart läggdags efter en intensiv dag med Makens familj! svägerskorna tittar (och kommenterar elakt) "Kingdom of Heaven" men jag orkar inte, trots att det är en rolig film att trasha annars. ingen som dreglar över Orlando och tar illa upp hoppas jag?
    Thrasha ni på, han är snygg men ingen särskilt bra skådis!
  • Velour
    hej! snart läggdags efter en intensiv dag med Makens familj!svägerskorna tittar (och kommenterar elakt) "Kingdom of Heaven" men jag orkar inte, trots att det är en rolig film att trasha annars.ingen som dreglar över Orlando och tar illa upp hoppas jag?

Nej, jag dreglar inte över Orlando även om han är snygg. Visst påminner han lite om Sveriges kronprins?
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-05 23:54:08 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-12-05 23:51:08 följande: Åh, jag borde ha varit där så kunde vi dricka och röka ihop (fan att du inte kommer till trådträffen)
    Hehe, ja vi hade nog snackat hål på varandras öron då Får bli längre fram istället.
  • Velour

Den här låten är så härlig att dansa en tryckare till:

• Jagbyttenick
    hej! snart läggdags efter en intensiv dag med Makens familj! svägerskorna tittar (och kommenterar elakt) "Kingdom of Heaven" men jag orkar inte, trots att det är en rolig film att trasha annars. ingen som dreglar över Orlando och tar illa upp hoppas jag?
    Hej förresten
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-05 23:47:52 följande:
    Men Sedek! Nu blir jag besviken på dig Vet du inte vem Khomeini var? Han användes ju av världens stormakter till att göra Iran till det vi ser idag! Jag vore inte här om det inte vore för bl.a. Khomeini.
    Ja jädrans, bättring på mig, fy skäms.
Svar på tråden Tråddödare igen....