• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour

Det blir alltså ingen träff i januari?

• Isnogood
    Velour skrev 2009-12-13 22:29:36 följande:
    På tal om fylla.....ligger det fortfarande på agendan att träffas hos dig i januari?
    GRATTIS till nummret

-För mig e det ok...sedan så beror det ju på om andra e intresserade...
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-12-13 22:38:43 följande:
    Äh!Det var ju en medveten tolkningsmiss från början!Du är för mig varken pervo eller torris, och det vet du
    Sääääääääääääkert....
  • Velour

Nähäpp, det intresset dog ut snabbare än jag hade tänkt mig

Då kan jag köra dagens horoskop istället:

*Väduren - En person som betyder mycket för dig tycks befinna sig i en känslomässig kris, och du får tillfälle att göra en insats. Dina kloka ord är värdefulla.

*Oxen - Du har en tendens att uppförstora småsaker och att ställe till väsen för ingenting. Låt inte humöret fara iväg för långt - självbehärskning behövs!

*Tvillingarna - Åtaganden som rör hem och familj upptar största delen av din tid. Du skapar trivsel omkring dig och är mycket lojal mot dina närmaste.

*Kräftan - Du analyserar och filosoferar. Det händer mycket på ett inre plan, samtidigt som du till det yttre inte verkar lika energisk som vanligt.

*Lejonet - Du är bättre på att se de stora sammanhangen än de små detaljerna. När det gäller papper och kvitton bör du vara mycket försiktig, annars blir det fel.

*Jungfrun - Du möts av uppskattning i ett sammanhang där du tidigare känt dig osäker. Självförtroendet stiger och du vågar testa något helt nytt.

*Vågen - Du kräver mycket av dig själv och andra. Bli inte besviken om småsaker går dig emot, det rör sig om tillfälligheter som du i alla fall inte kan påverka.

*Skorpionen - Dina känslor är starka och intensiva. Alla intryck går rakt in i dig, och du noterar varje liten skiftning i atmosfären. Lita på din intuition!

*Skytten - Du gör det du kan för att leva upp till andras förväntningar. Men du får de upp så du inte låter människor dominera dig för mycket.

*Stenbocken - Det är dags att planera framåt och ta reda på vilka resurser du har till ditt förfogande. Någon av dina vänner har god hjälp att komma med.

*Vattumannen - Diplomati och kompromisser är inte din melodi just nu. Din ärlighet kan vara ytterst befriande, men det kan också hända att du oavsiktligt sårar någon.

*Fiskarna - Du kommer bra överens med yngre personer och barn. Det känns naturligt för dig att se de positiva sidorna hos andra och att hjälpa till där det behövs.

• Velour
    Isnogood skrev 2009-12-13 22:53:13 följande:
    GRATTIS till nummret -För mig e det ok...sedan så beror det ju på om andra e intresserade...
    Jag är nog den enda av de övriga som fortfarande är intresserad
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-12-13 22:53:13 följande:
    GRATTIS till nummret -För mig e det ok...sedan så beror det ju på om andra e intresserade...
    Tack förresten *känner mig stolt*
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-12-13 22:57:03 följande:
    Jag är nog den enda av de övriga som fortfarande är intresserad
    Ah...en 2-tråddödareträff....
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-12-13 23:06:11 följande:
    Ah...en 2-tråddödareträff....
    Ja! Bara du och jag! Fan vad roligt vi skulle ha det Du, jag, dina katter, hästar.....Hade du hund också?
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-13 22:29:36 följande:
    På tal om fylla.....ligger det fortfarande på agendan att träffas hos dig i januari?
    Grattis till numret gumman :-P
  • Velour

Jävla FL! Det finns ingen annan sajt som tekniskt strular så mycket som den här skitsajten!

Svar på tråden Tråddödare igen....