Nähäpp, det intresset dog ut snabbare än jag hade tänkt mig
Då kan jag köra dagens horoskop istället:
*Väduren - En person som betyder mycket för dig tycks befinna sig i en känslomässig kris, och du får tillfälle att göra en insats. Dina kloka ord är värdefulla.
*Oxen - Du har en tendens att uppförstora småsaker och att ställe till väsen för ingenting. Låt inte humöret fara iväg för långt - självbehärskning behövs!
*Tvillingarna - Åtaganden som rör hem och familj upptar största delen av din tid. Du skapar trivsel omkring dig och är mycket lojal mot dina närmaste.
*Kräftan - Du analyserar och filosoferar. Det händer mycket på ett inre plan, samtidigt som du till det yttre inte verkar lika energisk som vanligt.
*Lejonet - Du är bättre på att se de stora sammanhangen än de små detaljerna. När det gäller papper och kvitton bör du vara mycket försiktig, annars blir det fel.
*Jungfrun - Du möts av uppskattning i ett sammanhang där du tidigare känt dig osäker. Självförtroendet stiger och du vågar testa något helt nytt.
*Vågen - Du kräver mycket av dig själv och andra. Bli inte besviken om småsaker går dig emot, det rör sig om tillfälligheter som du i alla fall inte kan påverka.
*Skorpionen - Dina känslor är starka och intensiva. Alla intryck går rakt in i dig, och du noterar varje liten skiftning i atmosfären. Lita på din intuition!
*Skytten - Du gör det du kan för att leva upp till andras förväntningar. Men du får de upp så du inte låter människor dominera dig för mycket.
*Stenbocken - Det är dags att planera framåt och ta reda på vilka resurser du har till ditt förfogande. Någon av dina vänner har god hjälp att komma med.
*Vattumannen - Diplomati och kompromisser är inte din melodi just nu. Din ärlighet kan vara ytterst befriande, men det kan också hända att du oavsiktligt sårar någon.
*Fiskarna - Du kommer bra överens med yngre personer och barn. Det känns naturligt för dig att se de positiva sidorna hos andra och att hjälpa till där det behövs.