• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-13 23:10:27 följande:
    Grattis till numret gumman :-P
    Wiiii! Tack Det var väl på tiden?
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-13 22:56:19 följande:
    *Kräftan - Du analyserar och filosoferar. Det händer mycket på ett inre plan, samtidigt som du till det yttre inte verkar lika energisk som vanligt.
    Kan ha berott på jordens huvudvärk halva dagen. Andra halvan gick åt till att shoppa mer julklappar samt mat. Så filosoferandet körde jag i tvättstugan igår kväll. När jag hämtat mig från flanellpyjamasen dvs.

Hahaha, lille Loppan idag: Jag och sonen leker med en tomtefigur och jag säger "ho ho ho, finns det några snälla barn?" varvid han virrar på huvudet och säger "eh" (nej). Han gjorde så varje gång jag ställde frågan, hehe
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-13 23:10:34 följande:
    Jävla FL! Det finns ingen annan sajt som tekniskt strular så mycket som den här skitsajten!
    Jo Facebook!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-13 23:11:35 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-12-13 23:10:27 följande: Wiiii! Tack Det var väl på tiden?
    Jaa, men du hade väl en period när du tog alla nummer, så det har väl jämnat ut sig nu?
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-12-13 23:09:46 följande:
    Ja! Bara du och jag! Fan vad roligt vi skulle ha det Du, jag, dina katter, hästar.....Hade du hund också?
    Har HAFT hund...men var tvungen att avliva honom då han fick problem med lederna o inte kunde gå över huvudtaget när det blev kallt...inte kul sista veckan när man kom hem från jobbet o var tvungen att lyfta upp honom från golvet o bära ut honom så att han kunde kissa....
    Han hade så ont så att han högg efter en när man kom i närheten...eller inte mig... det "vågade" han inte ( jag var hans gud...)men mot barnen...högg min dotter i armen en dag när hon skulle hänga upp jackan på klädhängaren som han låg nedanför....inte av elakhet utan av smärtan o rädslan...han trodde nog att hon tänkte röra honom o han visste ju att d gjorde ont....

Men någon gång ska jag skaffa hund igen...
    -Måste bara vänta tills jag fått ordning lite här hemma o så...sedan...svårt att leva utan hund när man är van med det...
    -Nu 1 år senare så väntar jag mig fortfarande att hunden ska skälla när det är någon som knackar på dörren....
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-13 23:13:33 följande:
    Kan ha berott på jordens huvudvärk halva dagen. Andra halvan gick åt till att shoppa mer julklappar samt mat. Så filosoferandet körde jag i tvättstugan igår kväll. När jag hämtat mig från flanellpyjamasen dvs. Hahaha, lille Loppan idag: Jag och sonen leker med en tomtefigur och jag säger "ho ho ho, finns det några snälla barn?" varvid han virrar på huvudet och säger "eh" (nej). Han gjorde så varje gång jag ställde frågan, hehe
    Hämtat dig från flanellpyjamasen Hoppas det känns bättre med huvudet. Riktigt förjäkligt med huvudvärk *urk*

Vilken skön kommentar från Loppan Barn kan verkligen pricka så rätt med sina härliga kommentarer
  • Isnogood
    Jagbyttenick skrev 2009-12-13 23:13:55 följande:
    Jo Facebook!
    Åh...jaa, kan bara hålla med...den är till och med hundra gånger värre....
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-13 23:13:55 följande:
    Jo Facebook!
    Just det! Hur kunde jag glömma den förbaskade sajten? De får dela på första platsen om den sugigaste sajten vad gäller tekniska problem, om du frågar mig
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-13 23:14:25 följande:
    Jaa, men du hade väl en period när du tog alla nummer, så det har väl jämnat ut sig nu?
    Det hade kanske...har blivit så glömsk
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-13 23:17:37 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-12-13 23:13:33 följande: Hämtat dig från flanellpyjamasen Hoppas det känns bättre med huvudet. Riktigt förjäkligt med huvudvärk *urk* Vilken skön kommentar från Loppan Barn kan verkligen pricka så rätt med sina härliga kommentarer
    Ja, och med tanke på att han bara kan några få ord så är han jävligt rolig
    Till exempel när jag sade faaan så sade han fafa (farfar), hihi! Eller när han helt plötligt muar eller gnäggar åt kvinnor i affären
Svar på tråden Tråddödare igen....