• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-12-13 23:17:06 följande:
    Har HAFT hund...men var tvungen att avliva honom då han fick problem med lederna o inte kunde gå över huvudtaget när det blev kallt...inte kul sista veckan när man kom hem från jobbet o var tvungen att lyfta upp honom från golvet o bära ut honom så att han kunde kissa.... Han hade så ont så att han högg efter en när man kom i närheten...eller inte mig... det "vågade" han inte ( jag var hans gud...)men mot barnen...högg min dotter i armen en dag när hon skulle hänga upp jackan på klädhängaren som han låg nedanför....inte av elakhet utan av smärtan o rädslan...han trodde nog att hon tänkte röra honom o han visste ju att d gjorde ont....Men någon gång ska jag skaffa hund igen... -Måste bara vänta tills jag fått ordning lite här hemma o så...sedan...svårt att leva utan hund när man är van med det...-Nu 1 år senare så väntar jag mig fortfarande att hunden ska skälla när det är någon som knackar på dörren....
    Vad jobbigt, både för er och hunden En dum fråga, måste man avliva djur p.g.a. sånt här? Jag är inte ett dugg insatt i djurs hälsa men jag tycker mig se att man avlivar djur för lätt. Eller?
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-13 23:20:15 följande:
    Ja, och med tanke på att han bara kan några få ord så är han jävligt rolig Till exempel när jag sade faaan så sade han fafa (farfar), hihi! Eller när han helt plötligt muar eller gnäggar åt kvinnor i affären
    Härlig humor!

Så han är kvinnotjusare redan nu *busvisslar*
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-13 23:23:03 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-12-13 23:20:15 följande: Härlig humor! Så han är kvinnotjusare redan nu *busvisslar*
    Jo, han flirtar friskt med expediter i affärer samt mina väninnor. Drar sig inte för att tafsa lite heller den busen
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-13 23:21:48 följande:
    Vad jobbigt, både för er och hunden En dum fråga, måste man avliva djur p.g.a. sånt här? Jag är inte ett dugg insatt i djurs hälsa men jag tycker mig se att man avlivar djur för lätt. Eller?
    Man avlivar ju i första hand för djurets bästa, t.ex. för att förhindra långvarigt lidande. Men visst finns det folk som avlivar husdjur av bekvämlighet, min kompis och hennes man skiljdes och så ville de inte lämna bort katterna utan avlivade dem hellre, vilket jag tyckte var helsjukt!!!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-13 23:27:04 följande:
    Jo, han flirtar friskt med expediter i affärer samt mina väninnor. Drar sig inte för att tafsa lite heller den busen
    Men, hahahahha! Go Loppan, go Loppan
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-13 23:29:21 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-12-13 23:27:04 följande: Men, hahahahha! Go Loppan, go Loppan
    Han tog min väninna på tuttarna igår Vad ska man säga, svårt att förklara varför hennes bebis får äta från dem men han får inte ens känna
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-13 23:28:45 följande:
    Man avlivar ju i första hand för djurets bästa, t.ex. för att förhindra långvarigt lidande. Men visst finns det folk som avlivar husdjur av bekvämlighet, min kompis och hennes man skiljdes och så ville de inte lämna bort katterna utan avlivade dem hellre, vilket jag tyckte var helsjukt!!!
    Ja, OK..jo..liiiite dumt att avliva katter för att inte lämna bort dem.
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-13 23:32:00 följande:
    Han tog min väninna på tuttarna igår Vad ska man säga, svårt att förklara varför hennes bebis får äta från dem men han får inte ens känna

Fräckisen där! Kan säga att min son var likadan, hehe..Det ska börjas tidigt vettu
  • Jagbyttenick

Nä, nu ska jag sova så jag orkar jobba intensivt innan det är Luciafirande på Loppans förskola imorgon eftermiddag!

• Velour

Vi ska också ha Lucia imorgon eftermiddag

Men sov så gott nu och dröm sött! Kram!

Svar på tråden Tråddödare igen....