• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour

Ord blind skrev 2009-12-16 00:25:04 följande:

Det är så tröttsamt när folk inte har ryggrad!! Blä!
    Jupp! Jag tänkte dra upp detta med gruppen idag, men det blev aldrig läge. Så jag avvaktar
  • Jagbyttenick

Ord blind skrev 2009-12-16 00:23:29 följande:

Jaha, ja jag har ju nästan blivit sjukskriven (mitt jobb anses vara olämplig på grund av min graviditet och foglossning) men jag ser inte sambandet helt?Jippie!!!!
    Kul att se dig!
    Tack och lov så är det ju en godkänd sjukdom nuförtiden! Så man slipper lida som vid förra graviditeten om man skulle våga sig på det igen...
    Hur långt gången är du och vad jobbar du med, om man får ställa sådana frågor?
  • Polly S

min mac är död, eller njae; en elev trampade på strömkabeln så den gick av (den smala sladden vid dosan, inte själva kabeln) så jag känner mig minst sagt handikappad!
    ha det bra tråddödare!

• Jagbyttenick
    Polly S skrev 2009-12-16 15:46:29 följande:
    min mac är död, eller njae; en elev trampade på strömkabeln så den gick av (den smala sladden vid dosan, inte själva kabeln) så jag känner mig minst sagt handikappad! ha det bra tråddödare!
    Åh, vad tråkigt, kan du inte få en ny sladd av skolan då?
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-12-15 22:19:13 följande:
    Oj vad lugnt det var här...Inte ens Isnogoods ordspråk får vi längre
    "Klapparom"

En kyss är ett vackert knep som naturen skapat för att hejda talet när ord blir överflödiga.

Källa: Ingrid Bergman

Hej alla
    -Har kommit mycket snö här, ena hästen e skadad o det är sjukt stressigt på jobbet...
    -Jobbar 9.5 timmar/ dag plus på söndag...så energin gör jag av med kan jag lova...

Många kramar till alla, försöker kolla in en stund i morgon, bakade lussebullar o saffransbullar med mandelmassa i igår o i förrgår o idag så gör jag chokladkola.

"Vinkar o hoppar ur igen"
  • Polly S

jodå, den är beställd. hur snabbt den sen levereras är en annan femma.
    (surfar nu på Makens)

Jagbyttenick skrev 2009-12-16 16:34:27 följande:
    Åh, vad tråkigt, kan du inte få en ny sladd av skolan då?
  • Ord blind
    Jagbyttenick skrev 2009-12-16 09:30:57 följande:
    Kul att se dig! Tack och lov så är det ju en godkänd sjukdom nuförtiden! Så man slipper lida som vid förra graviditeten om man skulle våga sig på det igen...Hur långt gången är du och vad jobbar du med, om man får ställa sådana frågor?
    Ssrvitris, i vecka tolv. Sist vart jag sjukskriven i vecka tio.... :) Det är jobbigt att jobba, svårt att röra mig och böja mig (smärta). Ja, visst är det skönt! Det ska ju inte ha varit något problem innan om läkarna skrev utförligt, men det vet man ju inte som patient och så finns det anala handläggare på FK. Som väl är jobbar jag i Norge och här begär man omplassering/tillrettaleggning av arbetet och finns det inget annat jobb inom företaget så blir man ledig. :)
  • Ord blind
    Velour skrev 2009-12-16 00:44:04 följande:
    Ord blind skrev 2009-12-16 00:23:29 följande:
    Men vad kul att du tittade in Detta horoskop är för imorgon, så då får vi kanske vänta tills dess.Ah, så du är nästan sjukskriven p.g.a. foglossning etc.? Vad skönt! Inte just foglossningen, men att du kan ta det lite lugnt.
    Tack! :)
    Det stämde dåligt, men jag måste ju erkänna att jag inte blev sur på en enda gäst ikväll! :) Så jag kanske har varit tillmötesgående... ;)
  • Velour

Ord blind skrev 2009-12-17 00:48:56 följande:

Tack! :) Det stämde dåligt, men jag måste ju erkänna att jag inte blev sur på en enda gäst ikväll! :) Så jag kanske har varit tillmötesgående... ;)
    Kul att det blev så!

Svar på tråden Tråddödare igen....