• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Midka
    Isnogood skrev 2009-12-17 19:56:26 följande:
    Johupp...o här är det som vanligt.... när jag väl är här så är ingen annan här....Suck ..... svalnar för att när allt e klart njuta av en skinksmörgås....men jag vet inte hur jag ska hinna med allt....-Alternativt....så blir vi utan gran i år....men det känns sååååååå tråkigt.... "velar"
    Jo tack! Jag har oxå liknande vanor från när jag var liten men har insett att det är dags att skaffa mig vanor som jag kan efterleva och trivas med.
    I år blir det gran till helgen och den kommer kläs senast på måndag för att jag hellre prioriterar att mysa men lillpojken och spela Super Mario med honom än att stressa som en tok sista dagen och inte hinna med honom!
    Jag kommer bli en mycket lugnare mamma i år!!!!
    Lägg ribban så den går att hoppa över utan superträning och träningsverk!!!!!
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-12-17 20:59:37 följande:
    Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej Joodå...liiite bättre...-Han fick (tillsammans med kompisen) vara ståendes på "boxvila" i stallet i tre dygn men är nu ute igen...peppar peppar så verkar det gå bra...men lite svårt är det att veta då det är så mycket snö o väldigt halt...det blir liksom väldigt svårt att se om han går "rent" eller inte....-Tio minus ute...o det sjunker fortfarande....f f f f f fryyyyyyyyser.... Nu är det i alla fall nästan 18 grader inne....men det går segt....o så blåser det ju storm ute....inte kul.....
    Heeeeeeeeeeej

Skönt att han mår bättre! Vad var det för fel?

Ah, vad bra att det blir varmare inne. Trodde nästan att du var tvungen att finna dig i kylan

Nä, den jäkla blåsten ställer allt till det
  • Velour
    Midka skrev 2009-12-17 20:59:38 följande:
    Kram på er!Även om jag inte är inne så ofta just nu är det ändå gott att veta att ni finns här om jag skulle behöva småsnacka lite!!!Just idag slog det mig att denna tråd är skapad den 24 sept... Ganska lustigt så här i Jultider.... Det innebär i alla fall att det är 7 dagar tills den dör pga regelverk. Får se om någon är så engagerad att denne skriver på självaste Julafton? I annat fall måste vi skapa en ny tråd! Har någon, någon ide om vad vi ska kalla den nya?
    Hej och kram!

Jag kommer nog inte att skriva här på julafton. Eller så kommer jag att vara inloggad väldigt sent på kvällen.

Vad vi ska kalla den nya tråden? Ett alternativ kan ju vara "Vi få tråddödare som är kvar"
  • Midka

Vi får väl se vem som startar den nya tråden och vad den kommer heta....

Go natt!

• Velour
    Midka skrev 2009-12-17 21:12:49 följande:
    Vi får väl se vem som startar den nya tråden och vad den kommer heta....Go natt!
    Japp.

Godnatt på dig
Svar på tråden Tråddödare igen....