Inlägg från: Sedek |Visa alla inlägg
  • Sedek

Tråddödare igen....

Isnogood skrev 2009-11-30 21:08:16 följande:
    Ah...man tackar för påminnelsen om att det kommer en måndag till....o en till... o en till...o en till... o en till... o en till... o en till... o en till...o en till... o en till...o en till... o en till... o en till... o en till... o en till...o en till... o en till...o en till... o en till... o en till... o en till... o en till...o en till... o en till...o en till... o en till... o en till... o en till... o en till...o en till... o en till...o en till... o en till... o en till... o en till... o en till...o en till... o en till...o en till... o en till... o en till... o en till... o en till...o en till... o en till...o en till... o en till... o en till... o en till... o en till...o en till... o en till...o en till... o en till... o en till... o en till... o en till...o en till... o en till...o en till... o en till... o en till... o en till... o en till...o en till... o en till...o en till... o en till... o en till... o en till... o en till...o en till... o en till...o en till... o en till... o en till... o en till... o en till...o en till... o en till...o en till... o en till... o en till... o en till... o en till...o en till... o en till...o en till... o en till... o en till... o en till... o en till...o en till... o en till...o en till... o en till... o en till... o en till... o en till...o en till... o en till...o en till... o en till... o en till... o en till... o en till...o en till... o en till...o en till... o en till... o en till... o en till... o en till... i evigheters evigheter.....
    ... Amen!
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-30 20:34:07 följande:
    Om förvirring är första steget mot kunskap så måste jag vara ett geni. Källa: Larry Leissner Me toooooo
    Läääänge sedan du var inne här

Började nästan fundera på vart du tagit vägen? Ridit iväg med nya hästen i solnedgången bakom paret Steen-Perssons gård.
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-30 21:14:24 följande:
    Solnedgång....har inte sett någon.... bara regn, mulet eller dimma här... ( ) O..näe..deras gård ligger utanför Flen.... några mil åt "fel" håll....(tur nog)
    Grattis till numret, och här är en sång av din "granne"

Men det var ju där jag menade, i solnedgången på nya hästen. Men ok utan sol blir det svårt.
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-30 21:12:57 följande:
    Ok.... "Funderar på om du egentligen hade tänkt skriva "armen" men missade R-et o att du i så fall menade att du saknar min "armavatar"
    Det också

Men jag tänkte mest på att avsluta din mening i evigheters evighet... amen!
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-30 21:36:01 följande:
    Ok....nu tror jag inte att vi pratar samma språk.....
    Tydligen inte, vi kan säga armen om det känns bättre.
  • Sedek
    Scratchy skrev 2009-11-30 21:32:55 följande:
    Usch!
    Letar och letar efter en imitation av Alf Svensson - där han pratar om tuttar, olinda och kopulering - den är såååå bra men jag hittar den inte. Nån som vet vilken sketch jag menar?
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-30 21:40:59 följande:
    Ah...då känns det redan myyyyyyyycket bättre...!
    Armen till det
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-30 21:44:01 följande:
    Aa Näe.. nu lämnar jag er... djuren kallar o jag behöver göra kväller till dem innan det är dags att väcka dem igen....klockan ringer underbart nog 04:00.... Ha det bra, flörta vilt o somna sött..!
    Hejdå och godnatt
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-30 21:51:39 följande:
    Vill ni veta vad era framtida barn eller nuvarande barn skulle kunna heta? Eller varför inte vad ni själva kunde ha hetat? www.svenskanamn.se/namn/namngenerator (snodde länken ur en annan tråd)
    Haha Jag skulle hetat Uno
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-30 22:35:50 följande:
    Det spelet spelade jag MYCKET när jag var barn.
    Jag med

Badvakten på vårt badhus hette Uno, mycket lustig man.

Vad gör du i kväll?
Svar på tråden Tråddödare igen....