Inlägg från: Sedek |Visa alla inlägg
  • Sedek

Tråddödare igen....

Velour skrev 2009-11-30 22:20:06 följande:
    Vad bra att det är så dåligt med aktivitet, då får jag ju ordet, vilket jag tycker är helt underbart. Om en lärare säger att arbetet som ska genomföras är svårt, betyder det att det är svårt oavsett eller hyser han inga större förhoppningar på sina studenter?
    Det betyder ju ingen ting egentligen. Om det skulle betyda något så skulle han vara tvungen att ge er en indikation på vad svårt är!

Bara för att det står 1000 på vissa papperslappar så är inte alla papperslappar med siffran 1000 samma sak.
  • Sedek
    Polly S skrev 2009-11-30 22:43:02 följande:
    nope, inatt SKA jag sova mer! mina organ skriiker! gonatt!
    Nice! bra val. Jag är på väg att göra det samma.
  • Sedek
    Polly S skrev 2009-11-30 22:43:02 följande:
    nope, inatt SKA jag sova mer! mina organ skriiker! gonatt!
    ... och så säger man godnatt också
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-30 22:45:14 följande:
    Badvakten hette Uno? hehhe. På tal om konstiga människor, vi hade en gympalärare som hette Odd and he really was odd Gillade att kika in när vi just skulle duscha efter gympapasset Det jag gör ikväll är att våndas över det stora arbetet som vi ska sätta igång med imorgon och som ska vara klar i januari. Men jag vet inte vad jag våndas över egentligen. Det är bara fjuttiga 20 sidor. Det är INGENTING egentligen. Jag gjorde en individuell pyttehemmatenta som var 11½ sidor och jag skulle lätt kunnat göra över 25 sidor eftersom jag pladdrar sådant. Men det är vår lärares fel! Han skrämde upp oss! Så, vad gör Dr.Sedek ikväll?
    Dr Sedek Gillar det, funderar på att ändra mitt nicknamn?!

Jag är faktiskt på väg att lägga mig snart. Har suttit och pluggat lite, förberett morgondagen. Alla barn är hemma igen och det är "normal" vardag som börjar.

Har varit så trött idag, måste lägga mig tidigare. Blir så distraherad av FL nu för tiden bara

20 sidors rapport tills i Januari, det låter inte som ett problem eller ett svårt arbete för dig. Verbal och vältalig som du är! Peace of cake.
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-30 22:49:37 följande:
    Polly S skrev 2009-11-30 22:43:02 följande: Godnatt
    Hörru du, fruktansvärt okristligt nummer igen.

För säkerhets skull
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-30 22:55:07 följande:
    Men då får vi väl börja kalla för doktorn då Du hade en tenta nästa vecka va? Är det svårt det du pluggar nu? Ja, såklart är 20 sidor till januari en piece of cake.....Fortsätt med att vara så positiv, det kanske smittar av sig på mig nån gång. Så, vad är det på FL som distraherar dig då?
    Ja det är svårt, dels är det nytt för mig att plugga och dels är det först nu jag börjar fatta alla dessa räknemodeller. Och så kan jag inte riktigt relatera alla moment till min vardag som den ser ut idag. Och det är väl den abstrakta biten i lärandet som är nytt för mig, antar jag. Men är glad att jag insett det för då blir det lättare att ta det till sig.

Det är ju det jag håller på med, sprida lite posivitet omkring mig. Bättre än sömnsand

Det är ju ditt fel att jag sitter här fattar du väl
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-30 22:59:49 följande:
    Meh, det finns inget mer okristligt än Påven! Och den här gången var det ettan som räddade numret från att bli helt okristligt. Men du får akta dig för mig uppenbarligen. Jag är väldigt syndig
    Mmmhm, har upptäckt det. Ska hitta nått mer kristligt än Påven då, eftersom han tydligen inte duger. Han verkar ju inte fungera heller...

Vad säger du om det?

Ps. lova att inte säga det till någon, men jag har faktiskt träffat karln.
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-30 23:08:48 följande:
    Såklart det är mitt fel, det är ju alltid mitt fel When in doubt, blame Velour" Nytt för dig att plugga? Eller bara den abstrakta biten? Jag såg en räknemodell du la upp för ett tag sen och jag måste säga att jag nästan blev korsögd eller vad det heter när jag försökte läsa igenom den
    Att plugga är nytt, började nu i oktober. Jo de där räknegrejerna, det är de som ställer till det för mig. Men tro det eller ej, det börjar fastna och tur är väl det eftersom det bara är en vecka kvar nu...

Ja jag kan ju inte banna dig från forumet, alla har rätt att vara här. Även om dem gör så vissa inte lägger sig i tid...
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-30 23:11:24 följande:
    Jag måste bara fråga, VARFÖR träffade du den här mannen?
    heheheh, det skulle du gärna vilja veta va?

If I tell you I have to kill you.
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-30 23:10:22 följande:
    RYYYYS! Det här var ju ännu hemskare än påven!!
    Jo, det gjordes en film, en hollywood film, för ett tag sedan om en pastor som drev runt i USA. Grymt bra film, de har tagit många saker från just den här Schambach till filmen.

Tyvärr mins jag inte vad den hette
Svar på tråden Tråddödare igen....