Velour skrev 2009-11-30 22:45:14 följande:
Badvakten hette Uno? hehhe. På tal om konstiga människor, vi hade en gympalärare som hette Odd and he really was odd Gillade att kika in när vi just skulle duscha efter gympapasset Det jag gör ikväll är att våndas över det stora arbetet som vi ska sätta igång med imorgon och som ska vara klar i januari. Men jag vet inte vad jag våndas över egentligen. Det är bara fjuttiga 20 sidor. Det är INGENTING egentligen. Jag gjorde en individuell pyttehemmatenta som var 11½ sidor och jag skulle lätt kunnat göra över 25 sidor eftersom jag pladdrar sådant. Men det är vår lärares fel! Han skrämde upp oss! Så, vad gör Dr.Sedek ikväll?
Dr Sedek

Gillar det, funderar på att ändra mitt nicknamn?!
Jag är faktiskt på väg att lägga mig snart. Har suttit och pluggat lite, förberett morgondagen. Alla barn är hemma igen och det är "normal" vardag som börjar.
Har varit så trött idag, måste lägga mig tidigare. Blir så distraherad av FL nu för tiden bara
20 sidors rapport tills i Januari, det låter inte som ett problem eller ett svårt arbete för dig. Verbal och vältalig som du är! Peace of cake.