Inlägg från: Beautifully Human |Visa alla inlägg
  • Beautifully Human

Är du oroad över invandringen?

RockBella skrev 2009-10-01 17:07:05 följande:
    Är det bara "en liten kulturkrock" när en kvinna blir ANTASTAD av en man? Herregud...
    Men lägg av nu. Snacka om tunnelseende. Jag TVIVLAR på att varje gång vederbörande sätter fot utanför dörren kommer en invandrare och gnider sig mot hennes rumpa.
    Svenska killar är inte så jäkla trevliga efter ett par öl, sscccckkkka vi knullaaahhh elleeeh?
  • Beautifully Human
    funfactory skrev 2009-10-01 21:02:40 följande:
    Jag hatar att gå till visa klubbar och dansa på lördagar. Där hänger Balkan och gnider sig mot mig och tafsar. Stööörigt. De svenska killarna hoppar inte på en på det sättet har jag märkt iallafall..
    Åk på charter
    Man ska ju ta seden dit man kommer och uppföra sig och allt det där...Jag jobbade flera säsonger i Ayia Napa, svenska killar antastade både tjejer och varandra. (Det gjorde alla).
  • Beautifully Human
    RockBella skrev 2009-10-01 21:05:52 följande:
    Vadå tunnelseende, har jag påstått att bara invandrare antastar? Nej.Ta reda på sånt innan du skriver "tunnelseende" =)Svara på frågan då, är det bara "en liten kulturkrock" när en kvinna blir ANTASTAD av en man?
    Det beror på hur hon definerar "antastad".
  • Beautifully Human

Hatar ni att gå till vissa klubbar finns ju en enkel lösning, GÅ INTE DIT.

• Beautifully Human

Usch vad patetisk diskussionen har blivit. Vi ska diskutera invandringen och lösningar och allt jag läser är
    "Jag gillar inte att gå till klubbar för hela balkan hänger där och tafsar på mig"
    "Alla i Malmö heter Mohammed"
    "Muslimska kvinnor ser ut som påskkärringar"
    "Jag förstår inte vad de säger, deras svenska är så dålig".
    Och "Du kan aldrig vara svensk om du inte var svenskt blod i dig".

Kallar inte någon rasist, men vissa andra benämningar springs to mind.

• Beautifully Human
    funfactory skrev 2009-10-01 21:17:31 följande:
    Det handlar inte om att ta ett nej, det handlar om att de hänger på en på dansgolvet. Det har jag aldrig råkat ut för av någon svensk kille. Så hahahahahah jag skämtar!!!! inte..
    Du kanske inte är svenska killars typ
  • Beautifully Human
    saxen2 skrev 2009-10-01 21:33:44 följande:
    Jag är orolig, de tar ju alla jobb och våra kvinnor!
    Är det därför arbetslösheten bland invandrare är så stor?

"Våra" kvinnor?
    Jag har då aldrig varit någons egendom.
  • Beautifully Human
    saxen2 skrev 2009-10-01 21:36:42 följande:
    Visst får de välja, så länge de väljer rätt. Jobben då? Hur ska vi göra med jobben!?
    Väljer rätt??

Sedan NÄR har invandrare börjat sno svenskars jobb?

Räck upp handen, ni svenskar som blivit bestulna på ert jobb av en invandrare.
    Räck också upp handen, om ni sökte ett jobb och Mohammed fick jobbet istället för dig.

*väntar...*
  • Beautifully Human
    MrsAssault skrev 2009-10-01 21:41:06 följande:
    Städning, morgontidningsutdelning, reklamutdelning, diskare, McDonalds...
    Inget land i världen har så högutbildade tunnelbanechafförer eller taxi gubbar som sverrige.
  • Beautifully Human
    RockBella skrev 2009-10-01 21:42:47 följande:
    Vad är rätt?Jobben tycker jag ska gå till svenskar.
    Så vad ska alla flyktingar göra? De du anser att vi faktiskt bör ta hand om?

Borde inte jobb gå till personen som är bäst lämpad för det?
    Eller ska Olle som hoppade av fordonsprogrammet 96, få lärarjobbet framför Ibekwem som är utbildad lärare?
Svar på tråden Är du oroad över invandringen?