• tejp

Poppispinglorna 6

Poppispinglorna

Dax för ytterligare 3månaders snick och snack om sånt som faller oss in! Kom igen nu tjejer! Vi hjälps åt att hålla våran tråd levande!!!

Mer eller mindre aktiva:
    Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin och Johannes ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och Theo ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    Znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isac ♥
    Bebis08 med ♥ Minna, Ida, Ella och Melvin ♥

sen så är det säkert någon mer som förgyller tråden med ett inlägg då och då..
    Karro★Mamma till busungarna Lucas, Rufus & Moses★
  • Svar på tråden Poppispinglorna 6
  • smarties
    Michaela83 skrev 2009-12-14 21:51:52 följande:
    hihi..tänkte på att du skulle ha nå å göra ikväll Nu ska ja sova..ha det gott alla. ((Nån som haft ingegerd jons som bm??))
    Jag har! Ingegerd är toppen! :)
  • smarties

Grattis till magarna btw. Ni är GALNA :P

• Nirnaeth
    smarties skrev 2009-12-15 15:47:35 följande:
    Grattis till magarna btw. Ni är GALNA :P
    Det är inte du som är den tredje mystiskt gravida då?
  • badthing

Ehrm.. Här var längesen man var. Men kände att jag var tvungen att skriva GRATTIS till er med bebismagar iaf..

• smarties
    Nirnaeth skrev 2009-12-15 16:00:35 följande:
    Det är inte du som är den tredje mystiskt gravida då?
    Rys, aldrig i LIVET :P
    Jag inväntar måndag nästa vecka, då sker Peppes kabelkapning :D
  • smarties

Finns inte en chans i helskotta jag skulle ställa mig o bli ÄNNU fetare när jag har såna problem o bli av med det jag har lagt på mig..haha..o två händer har jag bara, har inte plats för en till...o vad ska jag skaffa för mer kön..hundvalp? :P

Nej, konkret: Här blir det INGA mer barn . :)

• MiniMie

Nu har Albin klätt våran julgran... (för er som missat de på fb) ;)
    Införde förra året att Lucia var en bra tidpunkt för detta.. men, de har inte hunnits med. Men idag så....

Nu kliar de i mammans fingrar.. kulorna hänger inte riktigt så som jag tänkte mej i min vission av våran "årets julgran".. Men..barnet är nöjd så jag antar att jag också ska vara de. *barnens högtid* eller?! ;)
    Försökte flytta nån gula som hängde på samma gren.. men, höga protester omedelbart, "mammmmaaa, JAG skulle ju göra de här sa vi ju"... *sorry*

jaja.. nu står den där.. och väntar på att tomten ska bryta sej in genom dörr elelr fönster för skorsten har vi ju inte..och sedan lämna några riktigt fina klappar under granen åt oss ;);)

• Nirnaeth
    MiniMie skrev 2009-12-15 17:21:32 följande:
    Nu har Albin klätt våran julgran... (för er som missat de på fb) ;) Införde förra året att Lucia var en bra tidpunkt för detta.. men, de har inte hunnits med. Men idag så.... Nu kliar de i mammans fingrar.. kulorna hänger inte riktigt så som jag tänkte mej i min vission av våran "årets julgran".. Men..barnet är nöjd så jag antar att jag också ska vara de. *barnens högtid* eller?! ;) Försökte flytta nån gula som hängde på samma gren.. men, höga protester omedelbart, "mammmmaaa, JAG skulle ju göra de här sa vi ju"... *sorry* jaja.. nu står den där.. och väntar på att tomten ska bryta sej in genom dörr elelr fönster för skorsten har vi ju inte..och sedan lämna några riktigt fina klappar under granen åt oss ;);)
    Hehe, jag anade att det skulle bli så här hemma också, så jag köpte en liten gran åt X och A, som dom fick klä själva. Sen gav dom fan i "min"

Vi kom överens om att jag lät bli deras, om dom lät bli min. Och tro inte att dom glömmer det..! Jag gjorde misstaget att sätta i lite glitter i deras gran, och därmed bröt jag överenskommelsen, så som straff stal dom några kulor ur "min" gran. Jäkla ungar
  • Michaela83
    smarties skrev 2009-12-15 15:47:22 följande:
    Jag har! Ingegerd är toppen! :)
    Skönt att höra!
  • MiniMie
    Nirnaeth skrev 2009-12-15 18:09:22 följande:
    Hehe, jag anade att det skulle bli så här hemma också, så jag köpte en liten gran åt X och A, som dom fick klä själva. Sen gav dom fan i "min" Vi kom överens om att jag lät bli deras, om dom lät bli min. Och tro inte att dom glömmer det..! Jag gjorde misstaget att sätta i lite glitter i deras gran, och därmed bröt jag överenskommelsen, så som straff stal dom några kulor ur "min" gran. Jäkla ungar
    HAHAHHAHA... *asg*

jag får prova de där till nästa år!!!
Svar på tråden Poppispinglorna 6