• tejp

Poppispinglorna 6

Poppispinglorna

Dax för ytterligare 3månaders snick och snack om sånt som faller oss in! Kom igen nu tjejer! Vi hjälps åt att hålla våran tråd levande!!!

Mer eller mindre aktiva:
    Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin och Johannes ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och Theo ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    Znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isac ♥
    Bebis08 med ♥ Minna, Ida, Ella och Melvin ♥

sen så är det säkert någon mer som förgyller tråden med ett inlägg då och då..
    Karro★Mamma till busungarna Lucas, Rufus & Moses★
  • Svar på tråden Poppispinglorna 6
  • MiniMie

Häj hopp... nu var de tyst här inne igen ;)

Vi har tagit helg här hemma nu..
    Barnen är dagis-fria till 11 januari. Så hoppas snön vill ligga kvar så man hinner med lite ute-bus. A har iallafall fått inviga snön med en skoertur idag.. och Liten fick nöja sej med att åka lite bob. Men, de var han lika glad för. Helt frälst i snön fast han aldrig sett de förr... (för han kommer knappast ihåg hur de såg ut när han var 3mån) ;)

• Michaela83
    MiniMie skrev 2009-12-17 19:17:36 följande:
    Häj hopp... nu var de tyst här inne igen ;)Vi har tagit helg här hemma nu.. Barnen är dagis-fria till 11 januari. Så hoppas snön vill ligga kvar så man hinner med lite ute-bus. A har iallafall fått inviga snön med en skoertur idag.. och Liten fick nöja sej med att åka lite bob. Men, de var han lika glad för. Helt frälst i snön fast han aldrig sett de förr... (för han kommer knappast ihåg hur de såg ut när han var 3mån) ;)
    lyckostar med jullov..
    Jag får inget jullov alls förutom 24dec-27dec pga nya jobbet..
    Barnen blir dock lediga 23/12-11/1...
    Leker gärna någon dag..
  • lindi

jag är inte heller ledig så vidare mycket, men jag och Tuva har iaf vår utlandsresa att se framemot efter nyår *längar*

• Martha

Vi är bara helg lediga här, Havanna och Malva ska gå på dagis måndag och tisdag är det tänkt men sen är de lediga tills efter nyår nångång.. :)

• Martha
    lindi skrev 2009-12-17 21:14:56 följande:
    jag är inte heller ledig så vidare mycket, men jag och Tuva har iaf vår utlandsresa att se framemot efter nyår *längar*
    Vart ska ni åka?
  • MiniMie
    Michaela83 skrev 2009-12-17 21:00:31 följande:
    lyckostar med jullov.. Jag får inget jullov alls förutom 24dec-27dec pga nya jobbet.. Barnen blir dock lediga 23/12-11/1... Leker gärna någon dag..
    vi leker GÄRNA!!!
    Åhh, mysigt att åka bara ni.. är sugen på att åka ensam med A.. men, med vad som komma skall under sommaren är de inte riktigt lägligt ännu... men, så småningom blir de en utlands trip.. bara han och jag ;);)
  • MiniMie

..tänkte.. är de många som är lediga framöver kanske vi kan ta en play date i snön..
    Pulka åkning och korvgrillning.. plattbacken, romme alpin eller nått?!?

• Michaela83
    Mmm...längtar till vår Egypten-resa med!!! :) sova, sola, äta och läsa
    Få se om Wilmi ska med eller inte, har bara betalat för mig och macke men tänkte ringa och höra om det går att boka med henne.
  • Michaela83
    MiniMie skrev 2009-12-17 21:41:47 följande:
    ..tänkte.. är de många som är lediga framöver kanske vi kan ta en play date i snön..Pulka åkning och korvgrillning.. plattbacken, romme alpin eller nått?!?
    Jag är PÅ!
  • MiniMie
    Michaela83 skrev 2009-12-17 21:55:37 följande:
    Jag är PÅ!
    TOPPEN!! ;)
    de ser vi fram emot.. bara att bestämma när och var!
Svar på tråden Poppispinglorna 6