Poppispinglorna 6
Poppispinglorna
Poppispinglorna
tejp: tro mej..
här har de redan börjat. direkt Theo var född började kommentarena om "nästa gång blir de en tjej va"...
Senast idag rättade svärmor mej..hon undra hur de var med bebis och jag sa att "han för väl inte så mycke väsen av sej än så jag vet inte"....
"HON.. ska du säga.. HON, de är psykologiskt de där.. Den här ggn ska de bli en tjej".... Hum..säger samma som till albin som är 4.. de kan bli en kille också, man får inte ritkigt välja!!
men det får man ju iaf med hundvalpar :-P välja kön alltså
någon här som vet vilken säsong och vilket avsnitt sista grey´s avsnittet var?
Jag är lite trött på att man inte får vara nöjd, bara för att man har två av samma sort. Flera i vår omgivning tjatar om att "skaffar ni en tredje så blir det en tjej" och godtar inte att vi säger "vi vill inte ha fler" utan tjatar vidare om "ska ni inte ha en liten tjej?!". Jag är så glad över våra två pojkar, skulle inte vilja ha det på något annat sätt.
lindi: Det var säsong 6 och avsnitt 10
Tycker det är jättesött med en hel hög med pojkar eller flickor, alltså, att man får samma kön av alla. Det är riktigt mäktigt. :)
Visst, kan förstå att man kanske innerst inne vill ha en flicka om man har en hög med pojkar, men ändå. Barn som barn. :)