• tejp

Poppispinglorna 6

Poppispinglorna

Dax för ytterligare 3månaders snick och snack om sånt som faller oss in! Kom igen nu tjejer! Vi hjälps åt att hålla våran tråd levande!!!

Mer eller mindre aktiva:
    Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin och Johannes ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och Theo ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    Znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isac ♥
    Bebis08 med ♥ Minna, Ida, Ella och Melvin ♥

sen så är det säkert någon mer som förgyller tråden med ett inlägg då och då..
    Karro★Mamma till busungarna Lucas, Rufus & Moses★
  • Svar på tråden Poppispinglorna 6
  • smarties
    Michaela83 skrev 2009-12-15 18:45:57 följande:
    Skönt att höra!
    Fast jag måste säga att Karin Tesser är min favorit, henne har jag haft mest med Moa, och nu har jag henne som vanlig barnmorska också :)
    Toppentjej det. :)
  • smarties
    tejp skrev 2009-12-15 20:31:07 följande:
    Det var HON jag menade!!!! Hon som ingen visste vem det var igår!
    Åhå, ja hon är underbar. :)
  • tejp
    smarties skrev 2009-12-15 20:38:52 följande:
    Åhå, ja hon är underbar. :)
    Ja hon är supersnäll!
  • smarties

Jaha, ska vi börja gissa vad flickorna får denna gång då? :)

jag tror faktiskt mickis får en till tjej, o Linda får en till kille..hur är det oddsen är..ganska höga att man får en tredje av samma kön va?

• tejp
    smarties skrev 2009-12-15 20:43:20 följande:
    Jaha, ska vi börja gissa vad flickorna får denna gång då? :) jag tror faktiskt mickis får en till tjej, o Linda får en till kille..hur är det oddsen är..ganska höga att man får en tredje av samma kön va?
    Haha på tal om det, vad tror du egentligen att det är för kön på hundvalpar?
  • smarties
    tejp skrev 2009-12-15 20:48:52 följande:
    Haha på tal om det, vad tror du egentligen att det är för kön på hundvalpar?
    Med båda ungarna så drömde jag att jag fick hundvalpar istället, så det skulle inte förvåna mig om det blev det istället om vi försökte.

Men vi har inte ork med en till, jag är förbluffad hur folk klarar av att ha många barn. Vi har fullt upp med två :)
  • Michaela83
    smarties skrev 2009-12-15 20:43:20 följande:
    jag tror faktiskt mickis får en till tjej, o Linda får en till kille..hur är det oddsen är..ganska höga att man får en tredje av samma kön va?
    Mee too..
  • tejp
    Michaela83 skrev 2009-12-15 21:03:33 följande:
    Mee too..
    vänta ska du få se på helvetet som komma skall när alla ska "hoppas att du får en kille denhär gången"...

man blir tokig. Efter nio månader så ville jag dräpa varenda jävel som yttrade ett ord om en tjej!

eller som när Moses var nyfödd och istället för Grattis vad roligt att ni fick en frisk kille! så var det "ska ni försöka en gång till sen?"
  • MiniMie
    Michaela83 skrev 2009-12-15 21:03:33 följande:
    Mee too..
    Men Mickis.. Ni ska ju ha en POJK ju.. trodde de var därför M ville sattsa på 3e ggn gillt *mohaha*
Svar på tråden Poppispinglorna 6