• Anonym (Slickare)

Slickad bakifrån!!

Jag har alltid slickat min frus fitta framifrån, men för några veckor sen så börjsde jag slicka henne bakifrån dvs hon står på alla fyra och jag är bakom och slickar hela härligheten. Nu när vi gör på detta viset så har jag även bärjat att slicka henne i rumpan och för oss så har detta varit en kick i sexlivet...tänkte bara höra om vad ni andra tycker om att få er fitta och rumpa slickade bakifrån??

• Svar på tråden Slickad bakifrån!!
  • Anonym (tjej)

mm vill bli slickad idag, men har åkt på en uvi så jag får vänta ett par dagar =/

• Anonym (nice!!)
    Anonym (tjej) skrev 2009-10-09 19:12:49 följande:
    mm vill bli slickad idag, men har åkt på en uvi så jag får vänta ett par dagar =/
    attans då, tråkigt!
  • Anonym (tjej)

det är de bästa jag vet.. blir så kåt då så jag inte vet vart jag ska ta vägen. Min kille brukar få hålla fast mig och knulla som aldrig förr.. Ja han gillar när jag blir så

• Anonym (tjej)

OOOOOOO älskar att få hela härligheten slickad och har själv börjat slicka min lek kompis i baken han älskar det ,,,, tror jag väckt ett litet odjur :)

I går så satte han sig självmant över mitt ansikte så jag kunde slicka han medans han runkade otroligt upphetsande må jag säga..

• Anonym (me like)

Fick mig en riktigt behandling igår vill jag lova, mycket slick i rumpan sen framifrån med 2 fingrar i f-ttan och en i rumpan. Skönt som bara den!

• Anonym (yes!)

Nyss så...

Tänkte först bara knulla henne bakifrån men så fick jag för mig att slicka lite först. Började slicka fittan och gled sedan upp mot rumpan. Slickade i rumpan och insåg att det var en sådan gång man stannar där. Lite glidmedel och så pullade jag henne med ett finger i rumpan och slickade fittan till det gick för henne. Sedan fick hon munnen full. Knulla kan man göra en annan gång...

• vilderness

ja det är lovely så jävla skönt..
    Fan blir jävligt kåt av bara tanken,,

• Anonym

Får jag fråga.... duchar ni alla precis innan ni har sex då??? tycker inte det låter så jätteupphetsande att varken slicka eller bli slickad i analen...

• Anonym (nice!!)
    Anonym skrev 2009-10-15 00:53:29 följande:
    Får jag fråga.... duchar ni alla precis innan ni har sex då??? tycker inte det låter så jätteupphetsande att varken slicka eller bli slickad i analen...
    Alltid nyduchad=0)
  • Anonym

Kan tjejen stå upp och bli slickad bakifrån, någon som provat det?

Verkar ju som de flesta slickar via antingen doggystyle eller att kvinnan 'rider' på hans ansikte.

• Anonym
    Anonym skrev 2011-01-19 16:57:18 följande:
    Kan tjejen stå upp och bli slickad bakifrån, någon som provat det?

Verkar ju som de flesta slickar via antingen doggystyle eller att kvinnan 'rider' på hans ansikte.
    Tänkte typ att hon står framåtböjd över ett bord eller en stol.
Svar på tråden Slickad bakifrån!!