• Anonym (Slickare)

Slickad bakifrån!!

Jag har alltid slickat min frus fitta framifrån, men för några veckor sen så börjsde jag slicka henne bakifrån dvs hon står på alla fyra och jag är bakom och slickar hela härligheten. Nu när vi gör på detta viset så har jag även bärjat att slicka henne i rumpan och för oss så har detta varit en kick i sexlivet...tänkte bara höra om vad ni andra tycker om att få er fitta och rumpa slickade bakifrån??

• Svar på tråden Slickad bakifrån!!
  • Anonym (tjej)
    Anonym skrev 2009-10-05 19:42:15 följande:
    fröken freja skrev 2009-10-05 15:57:56 följande:
    Äntligen nån som har vett att säga ifrån. Tack fröken freja!Det som är allra värst är nog att så många av de som har spårat ur är kvinnor. Jag kan inte känna något som helst systerskap med dessa sexgalningar. Fattar ni inte att kärlek är nått fint, nått som ska vårdas, nått som man ska vara tacksam för. Kärlek handlar definitivt inte om att bli slickad i röven.Sen håller jag med fröken freja, sexsnacket bör läggas ner och det bums!Tack för ordet!Stina KarlssonJönköping
    så man kan inte visa sin kärlek till varnandra genom att göra det skönt för varandra...vilken tur att vi alla tycker olika...
    och som jag skrev till fröken freja om du blir så irriterad vad sitter du på sexforumet och läser för ??
  • Anonym (mysigt)
    fröken freja skrev 2009-10-05 15:57:56 följande: Äntligen nån som har vett att säga ifrån. Tack fröken freja! Det som är allra värst är nog att så många av de som har spårat ur är kvinnor. Jag kan inte känna något som helst systerskap med dessa sexgalningar. Fattar ni inte att kärlek är nått fint, nått som ska vårdas, nått som man ska vara tacksam för. Kärlek handlar definitivt inte om att bli slickad i röven. Sen håller jag med fröken freja, sexsnacket bör läggas ner och det bums! Tack för ordet! Stina Karlsson Jönköping
    sex är både något fint och ngt sexigt. Alla tycker väl om att ha lite snuskig sex ibland. annars är det ju fy fan tråkigt! Ligger ni bara i sängen o har missionären.. usch va tråkigt.. Ja vi kvinnor spårar för vi är intresserade av sex. Vi tycker om sex!!! Och varför ska man inte få prata om det!??? Gå inte in här o läs om du mår dåligt!! Utan va därh emma o fortsätt med tråkig sex..
  • Anonym

Tänk på att an inte ska blanda in rövbakterie i fittan

• Anonym (mysigt)

men det vet vi... han får ju börja uppifrån o ner..

• MikaelaOchEricaQudijo
    fröken freja skrev 2009-10-05 15:57:56 följande:
    Äntligen nån som har vett att säga ifrån. Tack fröken freja!Det som är allra värst är nog att så många av de som har spårat ur är kvinnor. Jag kan inte känna något som helst systerskap med dessa sexgalningar. Fattar ni inte att kärlek är nått fint, nått som ska vårdas, nått som man ska vara tacksam för. Kärlek handlar definitivt inte om att bli slickad i röven.Sen håller jag med fröken freja, sexsnacket bör läggas ner och det bums!Tack för ordet!Stina KarlssonJönköping
    *fniss* varför e du inne på snusktrådarna då om du inte vill veta av dom? finns värre saker än i bli slickad/slicka i röven. kärlek är något fint,men alla tänder på olika saker så e de bara. kunde inte låta bli att garva när ja läste ditt inlägg.
  • Anonym (Ååååå)

Jag håller med de flesta i tråden, om man nu inte tycker om sexsnacken på FL så ska man inte gå in och läsa! Jag tycker att ni ska hålla er undan dessa trådar om de stör er. Var inte sådana moralpredikare och säg till andra om hur de ska vara.
    Självklart var det en från Jönköping (Sveriges Jesrusalem) som ville lägga ned sexsnacket... ;p

• TaXiChicK
    fröken freja skrev 2009-10-05 15:57:56 följande: Äntligen nån som har vett att säga ifrån. Tack fröken freja!Det som är allra värst är nog att så många av de som har spårat ur är kvinnor. Jag kan inte känna något som helst systerskap med dessa sexgalningar. Fattar ni inte att kärlek är nått fint, nått som ska vårdas, nått som man ska vara tacksam för. Kärlek handlar definitivt inte om att bli slickad i röven.Sen håller jag med fröken freja, sexsnacket bör läggas ner och det bums!Tack för ordet!Stina KarlssonJönköping
    spårat ur?? För att man gillar den mest naturligaste sak i världen?? S.E.X stavas det!
    Kärlek o sex hör lixom ihop om du inte förstått det. Sen finns det vissa av oss som gillar att prata om det vi gör
    Och det finns vissa som gillar att läsa om det vi gör
    Du Stina (o fröken freja) tillhör nog den sistnämnda kategorin eftersom ni uppenbarligen smyger in här o läser trots allt!

Kärlek kan handla om att bli slickad i röven, knullad i röven, bunden o smiskad, eller att leka wetlekar, eller att kvinnan dominerar mannen, eller att 2 kvinnor leker med varann, eller att man har partnerbyte...osv osv..listan kan göras lååång eftersom olika männsikor har olika syn på KÄRLEK och vilken sorts SEX den innefattar...

Jag och min man har kärlek OCH underbar (ibland udda) sex, och vi kan tänka oss att slicka varandras rövar om vi är på det humöret!!

Och jag tycker nog att FL:s sexforum är ganska oskyldigt jämfört med många andra ställen???
  • Anonym (röv rules :-))

*ASGARVAR*
    Undrar om inte Fröken Freja och hennes kompis inte kan låta bli att kolla in här på sexsidorna för att det kittlar så skönt i musen. Dom vet kanske inte ens vad det är som känns. "Kan det va mobilen som surrar i fickan?"
    Jag döööör!

• Anonym (M)

Anonym (röv rules ) skrev 2009-10-05 20:18:59 följande:

*ASGARVAR*Undrar om inte Fröken Freja och hennes kompis inte kan låta bli att kolla in här på sexsidorna för att det kittlar så skönt i musen. Dom vet kanske inte ens vad det är som känns. "Kan det va mobilen som surrar i fickan?"Jag döööör!
    Hahaha!
  • Anonym (me like)

Jag älskar det när mannen ger mig den behandlingen eller om man ligger på sidan med ena benet upp, det är inte heller helt fel
    Skiiiit, nu blir jag sexsugen och maken är inte hemma förrän på torsd kväll......

Svar på tråden Slickad bakifrån!!