• Anonym (Slickare)

Slickad bakifrån!!

Jag har alltid slickat min frus fitta framifrån, men för några veckor sen så börjsde jag slicka henne bakifrån dvs hon står på alla fyra och jag är bakom och slickar hela härligheten. Nu när vi gör på detta viset så har jag även bärjat att slicka henne i rumpan och för oss så har detta varit en kick i sexlivet...tänkte bara höra om vad ni andra tycker om att få er fitta och rumpa slickade bakifrån??

• Svar på tråden Slickad bakifrån!!
  • Cerasus
    Anonym skrev 2009-10-05 19:42:15 följande:
    fröken freja skrev 2009-10-05 15:57:56 följande: Äntligen nån som har vett att säga ifrån. Tack fröken freja! Det som är allra värst är nog att så många av de som har spårat ur är kvinnor. Jag kan inte känna något som helst systerskap med dessa sexgalningar. Fattar ni inte att kärlek är nått fint, nått som ska vårdas, nått som man ska vara tacksam för. Kärlek handlar definitivt inte om att bli slickad i röven. Sen håller jag med fröken freja, sexsnacket bör läggas ner och det bums! Tack för ordet! Stina Karlsson Jönköping
    Var ligger det urspårade? Att kvinnor talar om sin sexualitet? Att kvinnor inte längre låtsas vara ointresserade av sex? Att kvinnor njuter av sex och vill prata om det?

Vem i hela friden är du att sätta dig på höga hästar och tala om vad som är och inte är kärlek? Sådana som du är en stor anledning till att världen är så ful som den är idag. Trångsynta moralidioter skapar bara ondska, förtryck och lidande för alla de drabbar.

Dessutom, den som inte bejakar son sexualitet kan aldrig hävda att de vårdar kärleken för det är helt enkelt inte möjligt.

Du verkar ha gått på mitt-livs-novell-bluffen om den rena fina kyska kärleken, men guess what? Den finns inte om man inte förtrycker sig själv och då blir man en sur snipig fördomsfull idiot som sprider moralismer omkring sig.
  • Anonym (Kåt hemmafru)

Jag bara ÄLSKAR att bli slickad i fittan! Tyvärr är min man inte så angelägen om att göra det så det blir typ, aldrig längre.. SYND.. Blir nästan avundsjuk på din fru!!

• Anonym
    Cerasus skrev 2009-10-06 08:39:16 följande:
    [citat]
    Du verkar ha gått på mitt-livs-novell-bluffen om den rena fina kyska kärleken

Hrmmmm....har du nånsin läst mitt-livs-novell...? Många av de berättelserna skulle passa i vilken porrtidning som helst :).

Inga omskrivningar där, inte :).
  • Anonym (tjej)

jag blev slickad igår.....dock inte bakifrån men ändå....han slickade hårt samtidigt som han pullade både fittan och rumpan..mm skönt var det =)

• Cerasus
    Anonym skrev 2009-10-06 08:53:52 följande:
    [citat] Du verkar ha gått på mitt-livs-novell-bluffen om den rena fina kyska kärleken Hrmmmm....har du nånsin läst mitt-livs-novell...? Många av de berättelserna skulle passa i vilken porrtidning som helst :). Inga omskrivningar där, inte :).
    Kanske inte är så uppdaterad, sist jag ögnade genom en mitt livs novell var det väldigt "gulligt" och ofarligt och antagligen 15-20 år sedan. Får väl skaffa mig nåt nytt referensmaterial då.
  • Anonym (Mmm.....)

Asså allvarligt talat!! .....Vi lever år 2009 nu!!
    Väx upp lite!! Alla får självklart gör det dom tycker om o så och även tycka vad man vill...men dina moralpredikningar kan du hålla för dig själv tycker jag!!! WOW, säger jag bara om att få slicka där eller själv bli slickad. Adrenalinet bara pumpar runt i blodet!!! Längtar till nästa gång.......... ;)

Så det jag kan säga till dig är följande...
    Testa innan du börja med din predikningar........ Du kanske t.o.m gillar det!!! :)

• Anonym (Mr X)

Ojoj vad det är skönt att bli slickad i rumpan, en helt otrolig känsla. Finns tom ett ord för detta, Rimming har ni inte testat eller blivit slickad så tycker jag att ni ska testa.

secretdreams.blogg.se

/Mr X

• Balder69

Jag slickar alltid hela vägen både framifrån och bakirån, både ja å min fru älskardet!..-

• Anonym (upphetsande)

Jag blev slickad bakifrån i mitt tidigare förhållande och det var det bästa jag visste! Så otroligt skönt och upphetsande. Nu är jag tillsammans med en annan kille som dessvärre bara har slickat mig 3 gånger (framifrån) på 3½ år. Han skulle ALDRIG vilja slicka mig bakifrån. Han tar gärna emot avsugningar men jag får aldrig något slick tillbaka.

• Anonym (Mr X)

Anonym (upphetsande) skrev 2009-10-06 13:27:12 följande:

Jag blev slickad bakifrån i mitt tidigare förhållande och det var det bästa jag visste! Så otroligt skönt och upphetsande. Nu är jag tillsammans med en annan kille som dessvärre bara har slickat mig 3 gånger (framifrån) på 3½ år. Han skulle ALDRIG vilja slicka mig bakifrån. Han tar gärna emot avsugningar men jag får aldrig något slick tillbaka.
    Stackare, att slicka en tjej är ju bland det sexigaste som finns. Att se hur hon njuter när man slickar henne är ju bara så sexigt. Att sen sakta gå mot hennes anus och slicka henne där är ju bara så grymt..

/MrX

Secretdreams.blogg.se
Svar på tråden Slickad bakifrån!!